שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בכירים בתנועה האסלאמית נגד מנסור עבאס
ביקורת מבית
ביקורת חריפה מבית כלפי יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס על רקע התבטאויותיו בגין אלימות המתנחלים
מנסור עבאס | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

ראש הלשכה הפוליטית בתנועה האסלאמית ומזכ״ל רע״מ, איבראהים חג׳אזי, תקף הערב בראיון לרדיו בשפה הערבית א-נאס את יו"ר רע"מ ואמר כי "מנסור עבאס וכל חברי רע"מ כפופים למצע שלנו ולהחלטות ההנהגה העליונה. אנחנו מתנגדים בתוקף להתנחלויות והמתנחלים ולאלימות המכוונת שלהם נגד הפלסטינים בשטחים הכבושים. זאת העמדה שלנו".

גם העיתונאי מוחמד מג'אדלה דיווח ש‏הנהגת רע״מ והתנועה האסלאמית דורשת ממנסור עבאס להבהיר את עמדותיו בנוגע להתנחלויות ואלימות המתנחלים, ולחזור בו מההשוואה בין אלימות המתנחלים לאלימות בחברה הערבית.

כזכור, הבוקר (חמישי) מנסור עבאס התייחס בראיון בכאן רשת ב' לדבריו של בר לב על אלימות המתנחלים ואמר: "אסור להכליל על אף ציבור, לא על מתנחלים, לא על חרדים ולא על ערבים".

עבאס המשיך ואמר כי "השיח הפוליטי בכנסת הוא שיח אלים, ח"כים לא חושבים פעמיים לפני שהם תוקפים את הצד השני".

מי שעוד תקף בחריפות את דבריו של עבאס, הוא ח"כ אחמד טיבי, שאמר: "זו התבטאות שערורייתית של ח"כ ערבי. נוכחות המתנחלים בשטחים הכבושים היא פשע על פי החוק הבין-לאומי. המתנחלים, שגוזלים אדמות או פוגעים בפלסטינים פיזית או מקימים התנחלויות, עושים זאת באלימות וכוח".

כזכור דבריו של עבאס באו בעקבות דבריו של השר לביטחון פנים עמר בר לב, שסיפר כי הוא נפגש עם תת מזכיר המדינה האמריקנית ושוחח איתה על אלימות המתנחלים, ואף סירב להתנצל לאחר מכן על דבריו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים