שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » בכיר בחמאס ביו"ש נעצר הלילה ברמאללה
צה"ל
שיח ג'מאל טוויל הינו מבכירי ארגון הטרור חמאס באיו״ש, אשר בתקופה האחרונה לקח חלק פעיל בארגון הפרות סדר, הסתה לאלימות והקמה מחודשת של מפקדת החמאס ברמאללה
תגיות:
מעצר בשכם | צילום: דובר צה"ל

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של יחידת ׳דובדבן׳ ושירות הבטחון הכללי, נעצר הלילה בכיר חמאס באיו״ש, שיח ג'מאל טוויל, בעיר רמאללה שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין".

מדובר צה"ל נמסר כי שיח ג'מאל טוויל הינו מבכירי ארגון הטרור חמאס באיו״ש, אשר בתקופה האחרונה לקח חלק פעיל בארגון הפרות סדר, הסתה לאלימות והקמה מחודשת של מפקדת החמאס ברמאללה.

על פי אתר מקורב לחמאס, טוויל כבר שהה במאסר ובמעצר מנהלי בעברו. הבכיר שימש בעבר ראש עיריית אל-בירה ושוחרר במרץ האחרון אחרי עשרה חודשים במעצר מנהלי בישראל. במצטבר ישב טוויל כ-14 שנה בכלא.

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר, חבר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת: "מברך את השב"כ וצה"ל על המבצע המוצלח בלכידת בכיר החמאס ביהודה ושומרון שייח' ג'מאל טוויל ברמאללה. כוחות הביטחון שלנו יהפכו כל אבן וידו הארוכה של צה"ל תגיע לכל טרוריסט ומחבל, בעתות מלחמה ובזמני שגרה".

לפני כשבועיים נעצר גם כאמל חטיב, בכיר בתנועה האסלאמית ע"י גורמי הביטחון הישראלים לאחר שבשבועות שקדמו למעצרו עשה חטיב שימוש במעמדו הציבורי על מנת להתסיס ולשלהב את המתפרעים בהר הבית וברחבי הארץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים