שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בכיר חרדי על התמיכה בנתניהו: "לחשוב שוב"
הבלוק מתפרק?
גורם בכיר באחת המפלגות החרדיות לא פוסל את האפשרות לא לתמוך בראש הממשלה: "הפעם המצב שונה מבפעמים קודמות, גורמים נוספים בימין מחוברים עם צורכי הציבור שלנו"
בנימין נתניהו | צילום: Alexandros Michailidis, שאטרסטוק

גורם בכיר באחת המפלגות החרדיות לא פוסל את האפשרות לא לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו ואומר כי "הפעם המצב שונה מבפעמים קודמות, גורמים נוספים בימין מחוברים עם צורכי הציבור שלנו. יש מקום למחשבה נוספת", כך לפי ציטוט שפורסם ב'מעריב'.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר השבוע בהשקת קמפיין המפלגה כי "בינתיים החברים הטובים של נתניהו עורקים ומשמיצים, מקימים מפלגות ומצטרפים למחנה ׳רק לא ביבי. לכן אני אומר: ביבי לא צריך אריה חזק היום, ביבי חייב היום אריה חזק, הוא חייב ש״ס חזקה".

"ש״ס אמרה בשלושת מערכות הבחירות האחרונות – וגם עכשיו אנחנו אומרים בלי לזגזג: נתמוך בנתניהו לראשות הממשלה. אנחנו אלו שיזמנו את הקמת בלוק הימין, כשאמרתי במערכות הקודמות שליברמן יקים ממשלה עם הרשימה המשותפת, תקפו אותי, איימו עליי בתביעת דיבה, אבל אני ידעתי במדויק מה התוכנית".

"התפקיד שלנו זה לוודא שלצד נתניהו כראש הממשלה תהיה ש"ס חזקה וגדולה שתשמור על מדינה יהודית- על השבת, על החינוך היהודי, על הכותל ועל גיור כהלכה ויחד עם זה שתשמור על החלשים בחברה. אני אומר לכם מעכשיו את תוצאות הבחירות: תהיה ממשלת ימין גדולה שבראשה יעמוד רה״מ נתניהו, וש״ס תהיה מפלגה גדולה ומרכזית בתוך הממשלה הזו".

השר דרעי אמר כי הוא מתחייב אחרי הבחירות להחזיר את גדעון סער ואת נפתלי בנט לגוש הימין. "אני מאחל להם הצלחה רבה בבחירות, אבל אדאג להחזיר אותם הביתה ולדאוג להם לכבוד הראוי להם לפי תוצאות הבחירות".

יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן אמר לאחרונה בראיון ל'המודיע' האם גם הפעם יהיה 'בלוק' עם נתניהו: "זה עוד לא קרה, ויש לזכור ולהזכיר כי ההחלטה הסופית במי לתמוך ועם מי ללכת נתונה אך ורק בידי מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור חברי מועגה"ת שליט"א. אך אני בהחלט יכול לומר כאן שאם רה"מ יבוא ויבקש מעמנו שנלך שוב על בלוק יחד עמו, אני מבחינתי אמליץ ללכת שוב על בלוק משותף. אחרי הכל זה עבד היטב בפעמים הקודמות, וגם אם לא קיבלנו הכל – אך לפחות היתה ניכרת השתדלות מצד הליכוד ונתניהו לעמוד בהתחייבויות. אנו אמורים להכיר לרה"מ טובה על כך, מה גם שכפי שאמרתי אני לא מתרגש מהמועמדים האחרים, לא סער ולא בנט, ולא רואה בהם איום על רה"מ".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים