שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » בלון תבערה הצית שדה בעוטף עזה
הטרור חוזר
חוקר שריפות הגיע לחקור את נסיבות האירוע וקבע כי על פי ההמצאים, מדובר ככל הנראה בבלון תבערה שגרם לכך. נתניהו לפני שבועיים: "נגיב בעוצמה על כל גילוי תוקפנות"
תגיות:
שריפה בעוטף עזה | צילום: משה ברוכי סייר ביערות קק״ל

לוחמי אש פעלו היום (שני) בשריפה בשדה במועצה האזורית שער הנגב. החשד המתבסס הוא שהשרפה נגרמה בשל בלון תבערה שהופרח מרצועת עזה. בתוך כך, פעלו לוחמי האש בכל מחוז דרום בכ-10 אירועי שריפות בשטחים פתוחים (שמקורם אינו בבלון תבערה) בתנאי השרב הקיצוני, ובכולם הושגה שליטה.

מדוברות כבאות והצלה במחוז דרום נמסר: "לוחמי אש בסיוע מתנדבי כיבוי וקק"ל פעלו היום בשריפה בשדה שלף בתחום המועצה האזורית שער הנגב. חוקר מתחנת אשקלון קבע על פי הממצאים כי ככל הנראה השריפה נגרמה מבלון תבערה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בסיום המבצע בעזה כי "אני רוצה להדגיש את זה יותר מכל דבר אחר. אנחנו שינינו את המשוואה לא רק לימי המבצע, ותוך כדי המבצע, אנחנו שינינו את המשוואה גם להמשך. אם החמאס חושב שנסבול טפטוף של רקטות – הוא טועה. אנחנו נגיב בעוצמה אחרת על כל גילוי של תוקפנות נגד יישובי העוטף או כל מקום אחר במדינת ישראל. מה שהיה הוא לא מה שיהיה".

שר הביטחון בני גנץ הצהיר: "אני מבקש להזכיר שאנחנו נמצאים במצב ביטחוני מורכב עדיין- כוחות צה"ל פרוסים ברחבי הארץ, מוכנים לכל אתגר מכל זירה. אני מבהיר לחמאס שמחיר הפרת השקט- יהיה כבד, כבד מאד".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים