שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "במגפה לא מקשיבים למי שאין לו מושג"
חיסונים במפעל
שר הבריאות וממונה הקורונה במפעל שבו החלו במבצע חיסונים של העובדים: "במאמץ הסברתי שלכם התגברתם על תופעות הפייק ניוז, וכל הכבוד שכך"
יולי אדלשטיין | צילום: יוסי איפרגן, לע"מ

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין וממונה הקורונה פרופ' נחמן אש ביקרו היום (רביעי) במפעל סודהסטרים בנגב, שם החלו אתמול במבצע חיסונים של העובדים. את השניים ליווה כפיר סוויסה, סמנכ"ל התפעול ומנהל מפעל סודהסטרים וגלית צוקר, סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלית. כמו במפעל זה, משרד הבריאות ומד"א פועלים עם מקומות עבודה רבים נוספים ברחבי הארץ להביא את החיסונים ישר למקום העבודה של האזרחים. במפעל קיימו מסע הסברה נרחב לעודד את החיסונים בקרב העובדים.

שר הבריאות אדלשטיין: "היום קורה כאן דבר מדהים. אנחנו פועלים כדי להתגבר על תופעה של אנשים שלא מגיעים להתחסן בגלל פייק ניוז. חשבנו על להגיע לאנשים לעבודה. סודהסטרים התגייסו לסייע במאמץ הלאומי של החיסונים. נמצאים כאן החבר'ה של מד"א ויש מאות אנשים מחוסנים".

"אני רוצה לומר לכם: כשאצבע כואבת לנו אנחנו הולכים לרופא. כשיש מגפה אנחנו מקשיבים לאנשים שאין להם שום מושג ברפואה!? במאמץ הסברתי שלכם התגברתם על תופעות הפייק ניוז, וכל הכבוד שכך".

"עם האוכל בא התיאבון. תעשו מאמץ שכל אחד מהעובדים יחזור הביתה ויגיד למבוגרים, לבן הזוג או בת הזוג: אני מחוסנת אבל מה איתך? אם תצליחו להביא אנשים נוספים נצליח לצאת מהמגם פה הזאת ולחזור לחיים".

ממונה הקורונה פרופ' אש: "מאוד מרגש להיות במעמד הזה. אנחנו שנה בקורונה. כיף לראות את המפעל שוקק החיים הזה ועוד יותר כיף לראות את מבצע החיסונים המדהים הזה שיוציא אותנו מהקורונה. הנהלת המפעל והעובדים שנרתמים להתחסן אתם גם התקווה שלנו. אותי זה מרגש. אני יוצא מחוזק מהביקור הזה".

כפיר סוויסה, סמנכ"ל התפעול ומנהל מפעל סודהסטרים: "בריאות העובדים שלנו, המגיעים מכל קשת המגזרים של החברה הישראלית, נמצאת בראש סדר העדיפויות. מהר מאוד הבנו כי ההימנעות של חלק מהאוכלוסייה מלבוא ולהתחסן נובעת מפייק ניוז. בשל כך, הזמנו למפעל ראשי דת, רופאים דוברי עברית, ערבית ואמהרית, חילקנו שוברי שי בסך 300 שקל לעובד, חולצות ותעודות הוקרה".

"מתחם החיסונים במפעל נפתח רק הלילה, וכבר ההיענות היא הרבה מעל הציפיות, עם כ-1,100 עובדים שהתחסנו, רובם מהמגזר הבדואי ויוצאי אתיופיה. עד סוף היום כ-80 אחוז מכלל עובדי החברה יהיו מחוסנים. זוהי עדות נוספת לכך שהמגזר העסקי יכול לשבור את הסטטיסטיקה ולתרום למאמץ הלאומי שיביא לסיום מבצע החיסונים הארצי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים