שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » בממשלה בוחנים איסור יציאה מהארץ
בשל התחלואה
בשל החשש מהבאת מוטציות, בממשלה בוחנים היתכנות לאסור יציאה מהארץ • בכירה במשרד הבריאות: "עדיף לסגור את נתב"ג" • נוסעים יפוצו
נתב"ג ללא נפש חיה | צילום: Stanislaw Tokarski, שאטרסטוק

בשל התחלואה הגבוהה והחשש מהבאת הנגיף או מוטציות ממדינות אחרות לישראל, ובשל העובדה כי רבים מהחוזרים מחו"ל לא נכנסים לבידוד כנדרש, בממשלה בוחנים היתכנות לאסור יציאה מהארץ, למעט מקרים דחופים. אזרחים שקנו כרטיסים ככל הנראה יפוצו. כמו כן, נבחנה אפשרות לסגור את נתב"ג לימים הקרובים – כך דווח ב'חדשות 13'.

ד"ר אורלי גרינפלד, המנהלת הרפואית של מטה פרויקטור הקורונה במשרד הבריאות, אמרה הבוקר בריאיון ל'ווינט' כי הייתה ממליצה לסגור את נתב"ג לזמן קצר, לטובת מניעת כניסת הווריאנט הדרום אפריקני, ומחשש לכניסת וריאנטים נוספים. "בריאותית עדיף היה לסגור את נתב"ג", אמרה. "אבל יש לזה השלכות".

הידיעה פורסמה בצל החלטת משרד החוץ של איחוד האמירויות שהודיע למשרד החוץ הישראלי כי הוא דוחה את הפטור מויזות לישראלים עד לתאריך 1.7.2021 וההסכם לא יחל בעוד כ-30 יום כפי שאיחוד האמירויות התחייבו בשבוע שעבר, זאת על רקע המאמצים לרסן את התפשטות הנגיף.

כזכור, משרד הבריאות מעדכן הבוקר כי מניין הנדבקים בישראל על 551,686. אתמול נוספו בישראל 5,616 חולים חדשים, עד לשעה זו היום נוספו כבר 1,270. מניין הקורבנות מהנגיף עומד על 4,005, עלייה של 26 נפטרים ביממה האחרונה.

מניין החולים הפעילים עומד על 80,436, בהם 1,989 מאושפזים בבית חולים, 1,130 במצב קשה, מתוכם 317 במצב קריטי, 273 מחוברים למכונת הנשמה. אתמול נערכו 63,516 בדיקות, 9.1% היו חיוביות. הישובים האדומים ביותר כרגע הם אלעד, ביתר עילית, אבו גוש, מודיעין עילית, כוכב יעקב ועין קנייא.

עד כה התחסנו בישראל 2,116,257 איש, בהם 309,065 שכבר קיבלו את מנת החיסון השנייה. הישובים המחוסנים ביותר הם עומר, להבים, סביון, גבעת אבני, וכפר ורדים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים