שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "במקום להסביר מה לא, אנחנו נסביר איך כן"
רה"מ בנט
ראש הממשלה מכנס כעת את קבינט הקורונה לדיון המשך. הקבינט דן במדיניות הממשלה וכיווני הפעולה האפשריים למול העלייה בתחלואה
נפתלי בנט, ניצן הורביץ | צילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מכנס כעת את ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה (קבינט הקורונה), לדיון המשך, בלשכת רה"מ בירושלים. הקבינט דן במדיניות הממשלה וכיווני הפעולה האפשריים למול העלייה בתחלואה.

בדיון משתתפים שר הבריאות, שר המשפטים, שרת הפנים, השר לביטחון הפנים, שרת הכלכלה, שרת החינוך, שר הבינוי והשיכון, השר לשירותי דת, שרת החדשנות והמדע, שר התיירות, שר במשרד האוצר, ראש המל"ל, היועץ המשפטי לממשלה, מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד הבריאות, ממונה הקורונה, הממונה על התקציבים במשרד האוצר, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ובכירים נוספים. בנוסף, בדיון משתתפים מומחים המייעצים לקבינט – פרופ' רן בליצר, פרופ' אלי וקסמן ופרופ' ערן סגל.

ראש הממשלה נפתלי בנט מסר בפתח הדיון: "העולם כרגע מתמודד עם גל עצום של זן הדלתא שמכה במדינות שונות. המטרה שלנו בממשלה היא להמשיך לנהל, ברוגע ועל בסיס מידע ועובדות, את המשך ההתמודדות מול הקורונה בכלל, וזן הדלתא בפרט".

"לאור הנתונים שיש לנו, אנחנו שואפים למקסימום הגנה על תושבי ישראל ועל בריאותם, לצד מינימום פגיעה כלכלית והפרעה לשגרת החיים. אנחנו נשתדל ככל האפשר להיות שקופים, להסביר לציבור למה אנחנו עושים, לתת התראה ארוכה מראש לפני מהלכים ולאפשר. כלומר, במקום לסגור או לאסור ולהסביר מה לא, אנחנו נסביר איך כן, ככל האפשר".

"יש הצלחה גדולה לפרויקט החיסונים לבני הנוער – מעל 150,000 בני נוער בגילאי 12-16 שהתחסנו בימים האחרונים. אני קורא לכולם, לכל מי שלא התחסן – צאו להתחסן. יש לנו חיסונים לכולם, תנצלו את זה, תגנו על עצמכם, כדי שלא תצטרכו להיות מוגבלים מפעילות".

"דבר אחרון – המסכות עובדות. יש לנו אינדיקציות גם לשימוש נרחב במסכות וגם לאפקט. המסכות הן הכלי החזק ביותר להתמודד מול הקורונה מבלי לשלם מחירים. בעזרת ה' אנחנו נצליח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים