שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » במקרה של מלחמה, מולדובה תחלץ יהודים
לפיד יוזם
שר החוץ לפיד קיים הבוקר ישיבת הערכת מצב בעניין המתיחות בין רוסיה ואוקראינה. לפיד שיתף את המשתתפים כי הוא שוחח הבוקר עם סגן ראש הממשלה ושר החוץ של מולדובה
שר החוץ יאיר לפיד | צילום: חן גלילי. המכון למחקרי ביטחון לאומי

שר החוץ לפיד קיים הבוקר ישיבת הערכת מצב בעניין המתיחות בין רוסיה ואוקראינה. לפיד שיתף את המשתתפים כי הוא שוחח הבוקר עם סגן ראש הממשלה ושר החוץ של רפובליקת מולדובה, על האפשרות שבמידת הצורך תסייע מולדבה בחילוץ יבשתי של ישראלים ויהודים מאוקראינה.

שר החוץ לפיד כתב: "קיימתי הבוקר הערכת מצב בנושא רוסיה-אוקראינה, עדכנתי את המשתתפים כי שוחחתי הבוקר עם סגן ראש הממשלה ושר החוץ והאינטגרציה אירופאית של רפובליקת מולדובה, על האפשרות שבמידת הצורך תסייע מולדבה בחילוץ יבשתי של ישראלים ויהודים מאוקריאנה".

"בהערכת המצב נסקרה תמונת המצב ודיווחי המודיעין. משרד החוץ ממשיך לקרוא לישראלים לנצל את הטיסות לפני התלקחות אפשרית, ואף יצא בקמפיין רשת ברוסית ואוקראינית כדי להבהיר את המצב המתוח ואת ההמלצה ליציאה מאוקריאנה".

"צריך לפעול בכל האמצעים כדי שהישראלים יבינו שחילוץ מאוחר יכול להיות מסובך ומסוכן. אין מה לקחת סיכונים מיותרים. במקביל נמשיך לפעול להערכות לכל תרחיש אפשרי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים