שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » במשרד הבריאות שוקלים שינויים במדיניות הבידודים
תם עידן?
פרוייקטור הקורונה התייחס להורדת המסיכות: "לא הייתי זורק את המסיכה כמו בסיום קורס קצינים – אלא שומר אותה בכיס, למקרה שאגיע לאזור צפוף"
אדם בבידוד | צילום: Deliris, שאטרסטוק

‏אחרי הורדת המסכות: בימים הקרובים ייבחנו שינויים במדיניות הבדיקות בנתב"ג. כפוף לנתוני התחלואה, בכיר במשרד הבריאות מספר כי תבחן בהמשך גם מדיניות הבידודים. כך דווח הבוקר בגל"צ.

פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמן זרקא התייחס הבוקר בגל"צ להורדת המסכות: "לא סיימנו עם הקורונה, אבל יש לנו הפוגה משמחת. לא הייתי זורק את המסיכה כמו בסיום קורס קצינים – אלא שומר אותה בכיס, למקרה שאגיע לאזור צפוף. אוכלוסיות בסיכון צריכות להמשיך להיזהר".

כזכור, נוכח הירידה בתחלואה בנגיף הקורונה, ראש הממשלה נפתלי בנט, ושר הבריאות ניצן הורוביץ, הודיעו על ביטול חובת עטיית מסכות בחללים סגורים. בהתאם, תבוטל חובת עטיית המסיכה, למעט במקומות בעלי פוטנציאל הדבקה גבוה (בתי חולים, מוסדות מגן אבות ואימהות, טיסות, ואדם הנמצא בדרכו לבידוד). ההחלטה נכנסה לתוקף בצאת השבת בשעה 20:00.

שר הבריאות כתב אמש: "הערב מבוטלת חובת המסיכות במקומות סגורים. החלטנו על כך בשיקול דעת לנוכח הירידה בכל מדדי הקורונה. בבתי חולים ובתי אבות המסיכות יישארו. זה המשך המדיניות שלנו, שהוכיחה את עצמה, של חיים בצד הקורונה, מעניקים את כל האמצעים לשמירה על הבריאות, ולא מוותרים על שיגרת החיים החופשית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים