שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » בן אוליאל מערער: "מגבש צוות משפטנים"
תיק דומא
כחודש לאחר גזר הדין שהושת עליו מבקש עמירם בן אוליאל מביהמ"ש ארכה להגשת הערעור בנימוק ש"בימים אלה מתגבש לו צוות הגנה ונדרש זמן ללמוד את הטיעונים המשפטיים"
פרשת דומא: דיון בן אוליאל בבית המשפט | צילום: חננו

לאחר שבית המשפט גזר עליו שלושה מאסרי עולם, הודיע עמירם בן אוליאל על כוונתו להגיש ערעור על הכרעת הדין של בית המשפט המחוזי.

בהודעה לביהמ"ש בה הודיע על כוונתו לערער, הוסיף בן אוליאל וביקש כי תינתן לו הארכה להגשת נימוקי הערעור, בנימוק שבימים אלו מתגבש לו צוות הגנה וכי נדרש זמן ללימוד התיק המשפטי וגיבוש כלל החומרים.

כזכור, עמירם בן אוליאל, הורשע ברצח שלושה מבני משפחת דוואבשה בכפר דומא ובחודש שעבר גזר עליו בית המשפט המחוזי מרכז בלוד שלושה מאסרי עולם ועוד שבע עשרה שנות מאסר.

בין השאר, מערער בן אוליאל על החלטת בית המשפט שקבעה כי חלק מהודאותיו קבילות – למרות שנגבו ממנו אחרי חקירות בעינויים. נזכיר כי ביהמ"ש קבע כי בן אוליאל אכן עבר עינויים, אך פסל חלק מהודאותיו ולא את כלל ההודאות.

בבקשה לביהמ"ש העליון נכתב, כי "צוות ההגנה טרם גובש, ייצוגו של המערער טרם הוסדר, ונעשים מאמצים לשם גיבוש צוות הגנה מתאים לתיק. על כן נדרש ליתן להגנה שהות מספקת ללימוד החומר ובחינתו על מנת להגיש נימוקים כדבעי, ומשכך מתבקש בית המשפט לאפשר הגשת נימוקי ערעור תוך 90 יום".

בסביבת בן אוליאל אומרים כי הוא זכאי והדבר יוכח בבית המשפט. "בימים אלו אנו מגבשים צוות הגנה של משפטנים שיביא לחשיפת האמת, ולמסקנה היחידה שעולה מכל העדויות והראיות והם כי בן אוליאל לא קשור כלל לאירוע בדומא".

לטענתם, "עדי הראייה מתארים אירוע אחר, הממצאים בשטח של צמיגי רכב וטביעות נעלים לא תואמות את ההרשעה, כתובות הגרפיטי לא תואמות את הכתב של בן אוליאל ועוד ועוד מחדלי חקירה וממצאים שסותרים את ההרשעה. אנו קוראים לשב"כ לחשוף את סרטוני העינויים שבן אוליאל עבר, שכל הציבור יראה מה עשו בחדרי החקירות ללילות שלמים עד שהוא צרח מכאבים את מה שהחוקרים ביקשו שיצרח. בבימ"ש העליון הכל ייחשף ועמירם ישוחרר לביתו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים