שיתוף
תגובות
חדשות » בן גביר במליאה: "שיא הצביעות של חברי הקואליציה"
ממתין להסברים
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר התייחס הערב במליאת הכנסת לאירוע נסיון התקיפה נגדו בחניון בגני התערוכה
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר התייחס הערב במליאת הכנסת לאירוע נסיון התקיפה נגדו בחניון בגני התערוכה ואמר: "יש צביעות בהטלת מס על כלים חד פעמיים, כאשר הקואליציה מדברת על בריאות הציבור, אך בפועל הרצון האמיתי הוא לפגוע בציבור החרדי ואם מדברים על צביעות, מה שעברתי ביום שלישי האחרון בת"א, זה שיא הצביעות".

ח"כ בן גביר הבהיר, כי הוא עדיין מחכה להתנצלויות של אותם חברי הקואליציה: "אחד אחרי השני תקפו ומצאו את האשם והצביעו עליו, ומה מסתבר? שאותם שני בריונים שאיימו על החיים שלי, ביקשו לפגוע בי, אמרו לי אנחנו נרצח אותך, אנחנו נהרוג אותך. אותם שני בריונים, אחד מהמאבטחים הינו תומך חמאס והשני הוא אסיר משוחרר!

בן גביר קרא לחברי הכנסת שמזלזלים כשמקרי האלימות מופנים כלפיו לומר, "די לאלימות" ו"די לצביעות" וקרא לאיחוד ולאחווה ולהילחם במזיקים הללו.

לדברי בן גביר: "מי ששתק כשאיימן עודה תקף אותי, מי שראה את התמונות וזילזל. מי שמעכב חקירה של איימן עודה במשך חודשים, שלא יתפלא שמה שקורה בסופו של יום זה שתוקפים אותי בחניון חשוך בתל אביב. ואני הייתי מצפה מכל אותם אלה בקואליציה שאנחנו שמענו אותם לא פעם ולא פעמיים, כשחברת הכנסת סילמן דיברה על איומים על החיים שלה, שיבואו ויגנו, שיבואו ויגידו די לאלימות, ובמקרה שלהם גם די לצביעות".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. שמאל ..ראה יושרה והצד השני זה השמאל אנשי השמאל זכו לחיבוק מהתקשורת פושעי השמאל זכו לחיבור להרדמת התיקים החשדות עברייני השמאל לכבוד ונדר הם לא בני אדם ארור יהיה כול המעוות צדק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים