שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן גביר גרם לביטול מפגש עם משפחות מחבלים
נלחמים בטרור
ח"כ בן גביר הוסיף: "מדובר בשערורייה שמזמינים לתלמידים המתגייסים בקרוב לצה"ל אנשים שרצו לפגוע בהם. אסור להכניס לבית ספר תומכי טרור"
איתמר בן גביר | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

הנהלת בית הספר בויאר הזמינה משפחות מחבלים למפגש עם תלמידים, אך לאחר שח"כ איתמר בן גביר ופעיל הימין רן כרמי בוזגלו הודיעו שיגעו להפגין במקום כמחאה, המפגש בוטל.

במודעה על ההפגנה הצפויה נכתב "השתגענו ??? להכניס תומכי מחבלים לבית הספר???, במודעה פורסם על קיום ההפגנה: "נגיע כולנו להפגין נגד קיום מפגש בין תלמידים שהולכים לשרת בצה"ל, לבין פורום משפחות מחבלים שקרוביהן זרקו אבנים ובקבוקי תבערה על חיילי צה"ל וברוך השם חוסלו". במודעה חתומים יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר ורן כרמי בוזגלו.

בהודעה כתובה שנשלחה לתלמידים הודיעה הנהלת בית הספר שהאירוע המתוכנן לא יתקיים במועד המתוכנן: "לאחר שיחות רבות איתכם הרגשנו שבשלב זה, חלקכם לא בשלים ופנויים למפגש שמהותו הקשבה אודיאלוג".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אני שמח שבעקבות ההודעה שלנו שנגיע לבית ספר בויאר והסערה הציבורית שהתעוררה, החליטה ההנהלה לחשוב פעם נוספת על קיום הכנס האומלל הזה, כביכול של קורבנות משפחות מהצד השני. הם לא קורבנות, אלא מחבלים שחוסלו על ידי כוחות צה"ל, בגלל שיידו אבנים ובקבוקי תבערה וטוב שהרגו אותם".

ח"כ בן גביר הוסיף: "מדובר בשערורייה שמזמינים לתלמידים המתגייסים בקרוב לצה"ל אנשים שרצו לפגוע בהם. אסור להכניס לבית ספר תומכי טרור".

רן כרמי בוזגלו מסר בתגובה: "עשינו זאת בבית הספר בשפיים ומנענו את המפגש ונעשה זאת בכל מקום שהמטרה הברורה היא ליצור הקבלה בין הטרור הרצחני, לבין פעולות ההגנה שלנו. לא נאפשר לשטוף ולהרעיל את לבבות התלמידים שמחר יתגייסו וימצאו מולם את בני המשפחות וחברים של אותם מחבלים ארורים. הם לימדו את המנהלת בשיעור באזרחות ובדמוקרטיה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים