שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן גביר הגיש תלונה נגד השוטרים שתקפו אותו
במח"ש
לאחר הגשת התלונה אמר ח"כ איתמר בן גביר כי "אין מקום במשטרה לשוטרים אלימים ומדובר במעשה עבריינות שהם צריכים לתת עליו את הדין"
בן גביר בלשכתו בשייח ג'ראח | צילום: באדיבות המצלם

לאחר שחרורו מבית החולים, ח"כ איתמר בן גביר הגיע הבוקר למשרדי מח"ש והגיש תלונה כנגד השוטרים שתקפו אותו ופירקו את לשכתו בניגוד לחוק שכונת שמעון הצדיק בירושלים.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "המשטרה חצתה קו אדום ותקפה אותי פיזית. אין מקום במשטרה לשוטרים אלימים ומדובר במעשה עבריינות שהם צריכים לתת עליו את הדין. אני מצפה שמח"ש תעשה את עבודתה ותמצה את הדין עם השוטרים האלימים ובמשטרה יפיקו את הלקח".

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך פעילות במתחם, החל חבר הכנסת להפריע לכוחות במקום תוך שהוא דוחף את השוטרים ומנסה למנוע מהם להרחיק חלק מהנוכחים במתחם. השוטרים שהיו במקום ניסו להרגיע את ח"כ בן גביר ולמנוע החמרת האירוע ללא הואיל. ח"כ בן גביר המשיך להשתולל ותוך כדי אף חבט באחד השוטרים בפלג גופו העליון".

"בשלב מסוים הוא נפל לקרקע כשנאבק עם השוטרים, והשוטרים הזעיקו באופן מידי את גורמי הרפואה למקום. צר לנו על הניסיון להכפיש את השוטרים שפעלו במקום לשמירת הסדר הציבורי תוך עיוות המציאות".

כזכור, ביום ראשון, בשעות הלילה המאוחרות החלו עשרות שוטרים לפרק את לשכתו של ח"כ איתמר בן גביר שנבנתה במהלך הבוקר בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. במהלך הפירוק השתמשו השוטרים באלימות כלפי היהודים במקום ואף תקפו את ח"כ בן גביר.

לאחר שהסביר להם כי אין להם סמכות לפרק את הלשכה היות ויש לו חסינות של ח"כ, החלו השוטרים לפנות אותו מהמקום תוך שימוש באלימות, כתוצאה מכך הוא התמוטט והתעלף. כוחות ההצלה פינו אותו לבית החולים עין כרם להמשך טיפול רפואי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים