שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן גביר הגיש תלונה נגד ח"כ איימן עודה
בגלל האלימות
ח"כ בן גביר מסר: "כולנו ראינו את התמונות המדהימות של איימן עודה תוקף אותי. אמנם לא נשארתי חייב, אבל זה מצביע בדיוק על ההתנהלות ועל הלך הרוח"
ח"כ איימן עודה בעימות עם ח"כ בן גביר, סמוך למיטת האסיר מוקדד אל-קוואסמי | צילום: דוברות עוצמה יהודית

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיש תלונה נגד ח"כ איימן עודה בגין תקיפתו היום בבית החולים קפלן. התלונה הוגשה בתחנת משטרת ירושלים במגרש הרוסים. בתלונה מייחס ח"כ בן גביר לעודה תקיפה והתנהגות פסולה במקום ציבורי.

ח"כ בן גביר מסר: "כולנו ראינו את התמונות המדהימות של איימן עודה תוקף אותי. אמנם לא נשארתי חייב, אבל זה מצביע בדיוק על ההתנהלות ועל הלך הרוח בקרב חברי הכנסת מהמשותפת ומרע"מ, הם מרגישים שהם בעלי הבית. עודה עשה מעשה פלילי וחמור, ועל משטרת ישראל והיועמ"ש להעמיד אותו לדין פלילי".

מוקדם יותר היום יו"ר הרשימה המשותפת ניסה למנוע מבן גביר את הגישה למחלקה שבה מאושפז אסיר חמאס מוקדד אל קוואסמי ודחף אותו באלימות. בן גביר הגיע לבקר במחלקה כדי לבדוק את תנאי אשפוזו של האסיר וכיצד יתכן שח"כים ערבים מגיעים לבקר אותו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. המדינה צריכה להגיש תביעה נגד תומך הטרור איימן(המן) עודה על תמיכה בטרור. להזכיר המחבל הרוצח בו תומך ומבקר המן עודה. שייך למשפחת קוואסמה שידועה במעשי הטרור שלה ובניהם חטיפת ורצח 3 הנערים . המן הזה מוכן להגן בנפשו על המחבל. בתור תומך טרור קודם כל צריך להעיף אותו מהכנסת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים