שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר: "המדינה מעסיקה תומך טרור בקמפיין"
"יריקה בפרצוף"
משרד הרווחה והביטחון החברתי בראשות השר מאיר כהן משתף קמפיין בכיכובו של תאמר נאפר, מוזיקאי שהשווה ישראלים לנאצים
איתמר בן גביר | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

ח"כ בן גביר פנה במכתב לשר הרווחה בתגובה להעסקת תומך טרור שהשווה את ישראל לנאצים בקמפיין משרדו: "מדינת ישראל לוקחת לקמפיין רשמי, על חשבון כספי משלמי המיסים, אנטישמי תומך טרור שקורא להחרמתה. אין זאת אלא יריקה בפרצופו של הציבור הישראלי".

משרד הרווחה והביטחון החברתי בראשות השר מאיר כהן משתף קמפיין בכיכובו של תאמר נאפר, מוזיקאי המגדיר עצמו "פלסטיני בעל אזרחות ישראלית", להובלת קמפיין בחברה הערבית בנושא קו סיוע ויעוץ טלפוני.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הזהיר במכתבו לשר הרווחה כי "מדובר במוזיקאי קיצוני, לאומני ומסית הידוע במסרים האנטישמיים והאנטי-ישראליים שלו, שתומך בגלוי ב- BDS, תנועה הקוראת לחרם על מדינת ישראל ומגדיר את עצמו: "פלסטיני בעל אזרחות ישראלית והשווה את ישראל לנאצים".

ח"כ בן גביר הביא דוגמאות נוספות במכתבו: " נאפר תועד לפני כשנתיים במהלך הופעה בארצות הברית אומר "אני לא יכול להיות אנטישמי לבד, בואו ננסה יחד". וכך למשל להקת "דם" אותה הקים, פרסמה בשנת 2001 שיר בשם "מין ארהאבי?" ("מי הטרוריסט") אשר מאשים את ישראל בטרור כנגד הפלסטינים, מצדיק את פעולות הטרור הפלסטיניות באינתיפאדה הראשונה במדיניות הכיבוש הישראלית ואף משווה את ישראל לגרמניה הנאצית.

בסיום הדגיש בן גביר במכתבו כי "במילים אחרות, מדינת ישראל לוקחת לקמפיין רשמי, על חשבון כספי משלמי המיסים, אנטישמי תומך טרור שקורא להחרמתה. אין זאת אלא יריקה בפרצופו של הציבור הישראלי", ובקש לאור הממצאים להפסיק את ההתקשרות עם תאמר נאפר באופן מידי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים