שיתוף
תגובות
כללי » בן גביר: "השר בר לב – כמו פיל בחנות חרסינה"
בעקבות הפסיקה
בן גביר: "אני מעריך שאם תהיה עוד פגיעה בזכויות היהודים בהר הבית המתפללים היהודים לא יוכלו לשתוק ויהיה בלאגן, בכל מקרה מתפללי ההר לא יקבלו שום שינוי במצב"
איתמר בן גביר | צילום: Barak Shacked, שאטרסטוק

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תוקף בחריפות את השר בר לב על רקע החלטת בית המשפט המחוזי בעניין הר הבית .

כזכור, אכזבה נרשמה לפעילי הר הבית, לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים קיבל ביום שישי את ערעור המשטרה על החלטת בית משפט השלום, שהתירה למעשה תפילה יהודית בהר הבית.

בן גביר פתח את דבריו ואמר: "לשופט מחוזי אין שום זכות למנוע מיהודים להתפלל בהר הבית ואת מדיניות הממשלה בנושא בשנים האחרונות לא ניתן להחזיר לאחור. אם השר בר לב רוצה לשנות מדיניות ולפגוע בזכות היהודים, אני מציע שייקח בחשבון שאם יהודים ישתוללו, זה יהיה על אחריותו".

עוד הוסיף בן גביר: "אני מעריך שאם תהיה עוד פגיעה בזכויות היהודים בהר הבית המתפללים היהודים לא יוכלו לשתוק ויהיה בלאגן. מציע לשר לחשוב יותר לפני שהוא מתנהל כמו פיל בחנות חרסינה שיבעיר את המזרח התיכון".

ח"כ בן גביר הוסיף: "בית המשפט העליון קבע פעם אחר פעם שיש ליהודים זכות להתפלל על ההר. זו מדיניות הממשלה בשנים האחרונות. יהודים עולים ומתפללים. אמנם, בלי סממנים חיצוניים ויש להצר על כך. אבל בכל מקרה מתפללי ההר לא יקבלו שום שינוי במצב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים