שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן גביר חושף: "אשתי חטפה אבנים"
התפרעויות הערבים
במהלך הדיון שיתף בן גביר את המטרד אותו חווים תושבי חברון מידי לילה בחודשים האחרונים וסיפר: "אני גר בחברון וכל לילה זה מערב פרוע"
הפרות סדר וזריקת אבנים. אילוסטרציה | צילום: Edward Crawford, שאטרסטוק

ח"כ איתמר בן גביר השתתף היום בוועדת חוץ ובטחון שדנה בנושא "טיפול כוחות הביטחון באלימות כלפי תושבים ביו"ש". בדיון סיפר כי כבישי חברון הם מוכי טרור ונזרקות אבנים על רכבים בהם יש ילדים ופעוטות ובאחד המקרים לפני מספר שנים נזרקו על אשתו אילה אבנים והיא התלוננה.

במשטרה אמרו לה, זה ילדים בגיל 12 בואו נעשה סולחה בינכם. "באלימות אין הנחות" הדגיש בן גביר וציין כי "כשמדובר על אלימות של נערי גבעות, כולנו יודעים שאין הנחות, יש מחלקה לפשיעה לאומנית, יש שב"כ שאם ילד או נער זרק אבנים הוא נלקח לחקירה"." ושאל "למה יש דין אחד כלפי מידיי אבנים יהודים ודין שני כלפי מידיי אבנים ערבים".

ח"כ בן גביר אמר לנציגי המשטרה והצבא כי התחושה הקיימת היא שהמערכת לא כל כך רוצים לתפוס את הפורעים, אלא אם כן זה על חם ומה שמטריד אותו הכי הרבה זה הדרך ושיטת הטיפול, "בירושלים היו התפרעויות וכולם שוחררו מבירור שעשיתי, ביצהר זה לא היה קורה ביוזמתה של המשטרה, אמר בן גביר והוסיף, "ביו"ש לעומת זאת הצבא הוא הריבון ויש לו סמכות להתייחס בצורה שונה".

במהלך הדיון שיתף בן גביר את המטרד אותו חווים תושבי חברון מידי לילה בחודשים האחרונים וסיפר: "אני גר בחברון וכל לילה זה מערב פרוע, ירי של צרורות, כל הלילה, אני מבין שיש תקופות שצהל פחות רוצה להיכנס אבל לא יכול להיות שצהל לא מטפל כבר כמה חודשים וצה"ל לא נמצא מדובר בהפקרות, תחשבו על הילדים שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים