שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר חשף את השקר של השרה זנדברג
במהלך שידור
זנדברג נתפסה על חם דוברת שקר בשידור: טענה שהתנגדה לפסילתו של בן גביר, בפועל נציגת מרץ ביקשה את פסילתו של בן גביר וזנדברג נכחה בדיון בבית המשפט העליון
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

השרה להגנת הסביבה זנדברג נתפסה על חם דוברת שקר בשידור. בראיון לתחנת הרדיו קול ברמה עם יקי אדמקר וישראל כהן, הפתיעה את המראיינים כשהצהירה שהתנגדה לפסילתו של ח"כ בן גביר להתמודד לכנסת: "אני מנעתי את פסילת ח"כ בן גביר מהכנסת".

במהלך הראיון התייחסה זנדברג לסרטון ההסתה של ח״כ איימן עודה ואמרה, “מאוכזבת מאוד מהדברים של איימן עודה. זה מסר ממש בעייתי וציפיתי שידבר אחרת. אני מתנגדת להדחתו, כי אני מתנגדת להדחת כל חבר כנסת. אני עצרתי מלפסול את בן גביר מלהתמודד בכנסת למרות שלדעתי אין לו מקום בכנסת”.

בפועל נציגת מרץ היא זאת שביקשה את פסילתו של בן גביר בוועדת הבחירות וזנדברג עצמה נכחה בדיון. בבית המשפט העליון.

לדברי בן גביר שהתראיין הבוקר לקול ברמה וסתר את דברי השרה זנדברג שהצהירה שהתנגדה לפסילתו: "נציגת מרץ בוועדת הבחירות הצביעה בעד פסילתי, זנדברג לא התנגדה".

ח"כ בן גביר הוסיף בדבריו: "אני מחזיק פרוטוקול מוועדת הבחירות המרכזית שנציגת מרץ בשם רונית חייקין יעקב שהיא נציגת מרץ בוועדת הבחירות הצביעה בעד פסילתי, זנדברג לא התנגדה לפסילתי".

המראיין שאל בהמשך: "אולי זנדברג לא ידעה שבמרץ רוצים לפסול אותך ובן גביר השיב: "זה מזכיר לי את המשפט רחמים לא ידע ואם לא ידעה, אז היא כשלון בפוליטיקה ולדעתי היא אפילו הייתה בדיון בנושא בבית משפט עליון".

מסקירת הארכיון עולה כי אכן השרה זנדברג אכן השתתפה בדיון לפסילת מפלגת עוצמה יהודית וח"כ איתמר בן גביר בבית המשפט העליון והשרה זנדברג נתפסה על חם בדבר שקר כדי להצדיק את התנגדותה לפסילתו של ח"כ עודה שהסית נגד שוטרים.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מסתובב ביננו רוצח
    שחייבים לעצור אותו
    מיידית.

    זה גובל בפיקוח נפש
    ואני לא מבין
    למה לא עושים משהו בנידון מיידית.

    אסור להמתין עם זה

    לרוצח קוראים
    איתמר בן גביר

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר העביר מסר בשעה האחרונה למפקד מחוז ירושלים, כי אם הדרג המדיני ימשיך לא לאפשר למשטרה לפעול ביד חופשית, ימשיך להורות על שחרור ממעצר של מחבלים שמנסים לרצוח יהודים ואם ניסיונות הלינץ בדרך לכותל יימשכו, הוא יקים לשכה בשער שכם.
    מי הגבר
    בכנסת
    שיכול למנוע שפיכות דמים
    חברי הכנסת החרדיים
    חייבים להצהיר
    שלא ישבו איתו בממשלה הבאה

    חובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים