שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ח"כ איימן עודה תקף פיזית את ח"כ בן גביר
בביה"ח קפלן
ח"כ בן גביר מסר: "אגיע לבדוק מקרוב את תנאי אישפוזו של המחבל קוואסמה, שהטיפול שמעניקים לו, נעשה כפי שהחוק מחייב" • עימות בין ח"כ בן גביר ואיימן עודה
ח"כ איימן עודה בעימות עם ח"כ בן גביר, סמוך למיטת האסיר מוקדד אל-קוואסמי | צילום: דוברות עוצמה יהודית

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר יגיע היום לבית החולים קפלן בשעה 11:30 לבקר את האסיר שובת הרעב ולבדוק את תנאי אשפוזו.

ח"כ איימן עודה ניסה לתקוף את ח"כ בן גביר שהגיע לבקר את האסיר המנהלי מהחמאס שזוכה ל'טיפול מלכים'. בן גביר לא נותר חייב והחזיר דחיפה. כרגע מהומה בפתח המחלקה.

כזכור, העציר המנהלי, פעיל החמאס מוקדד אל קוואסמי ממשפחת חוטפי ורוצחי שלושת הנערי נכנס ליום ה-91 של שביתת הרעב בבית החולים קפלן שברחובות במחאה על מעצרו המנהלי. חדרו של קוואסמה הפך בתקופה האחרונה למוקד עלייה לרגל של תומכי הטרור טיבי וחטיב.

ח"כ בן גביר מסר: "אגיע לבדוק מקרוב את תנאי אישפוזו של המחבל קוואסמה, שהטיפול שמעניקים לו, נעשה כפי שהחוק מחייב ולראות מקרוב את הנס שאדם שלא אכל כמה חודשים ונשאר חי".

קודם לכן, הנהלת בית החולים קפלן זימנה לפגישה את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר טרם כניסתו לבית החולים לבקר את המחבל שובת הרעב בבה"ח קפלן. ח"כ בן גביר הלך למחלקה בו מאושפז המחבל בליווי סגן מנהל בית החולים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים