שיתוף
תגובות
חדשות » בן גביר: לבד אני יכול להביא 7 מנדטים
בחירות 2022
ברקע המתיחות עם בצלאל סמוטריץ', יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר אמר כי לרוץ לבד זה רעיון מצוין, והוסיף, כי "הבעיה שבסוף הימין צריך לנצח, אני רוצה חיבור"
ח"כ בן גביר בהפגנה | צילום: באדיבות המצלם

טובים השניים מן האחד? יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, התייחס אתמול לריצה המשותפת עם בצלאל סמוטריץ', בתוכנית "חמש עם רפי רשף" וטען לגבי המחלוקת ביניהם  "אני לא מאמין שהצד השני רוצה בחיבור הזה. לבד אני יכול להביא 7 מנדטים"  הוא גם הוסיף שמבחינתו "אני מוכן לוותר על ראשות הרשימה, אבל לא על האופי שלה".

בן גביר קבל על התבטאויותיו של סמוטריץ' "אנחנו באמצע מו"מ ולא ראוי לדבר בצורה כזאת"  לדבריו "יכול להיות שעוברות לו מחשבות בראש על להיפרד ממני".  כאשר נשאל על ריצה עצמאית השיב בן גביר  "רעיון מצוין, הרבה אמרו לי את זה. הבעיה שבסוף הימין צריך לנצח. הציונות הדתית שלי זה הפריפריה והדודים המסורתיים שלי".

לפי דברי בן גביר "אני מקווה שאחרי השנה שעשיתי ואחרי ההצלחה הגדולה, אנשים יראו את זה אבל לא אחכה לרגע האחרון. אני רוצה חיבור, אבל אם אני הולך לבד, אני לוקח הרבה מנדטים. אם אני רץ לבד, אני יכול להביא בין 6-7 מנדטים. בכל הסקרים אם אני מוביל את הרשימה, הרשימה גדולה יותר אבל אני מוכן לוותר על זה, אבל על אופי הרשימה אני כבר לא מוכן לוותר".

יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' התייחס לחילוקי הדעות בראיון וטען ש"זה יקרה מתי שנחשוב שזה נכון ומתי שנצליח להגיע". בהתייחסו לבן גביר הוא טען כי "אנחנו ביחד ונמשיך ביחד. זאת האחריות שלנו למחנה. אחרי יותר מידי פעמים שהימין זרק קולות לפח, התאחדנו. יש באופן טבעי משא ומתן שצירך להתנהל ואני לא חושב שיש מה למהר. צריך לקרוא את המפה ואני לא רואה שום יתרון בלקבע את עצמך כאן ועכשיו כשהמפה עוד רחוק מלהתבהר".

לגבי בן גביר טען סמוטריץ "איתמר ואני לא מסכימים על כל דבר וזה בסדר, אבל צריך להיזהר מלזרוק קולות מתחת לאחוז החסימה", לטענתו "איתמר זרק לא פעם ולא פעמיים קולות, והימין החדש זרקו קולות ואנחנו בתוך הטרללת של השנים האחרונות רק בגלל הרפתקאות כאלה של הימין החדש ושל פייגלין ובן גביר. אז גילינו אחריות ונמשיך לגלות אחריות ונלך ביחד כי זה מה שנכון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים