שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר לבר לב: "טמטום כזה עוד לא היה לנו"
הפיגוע בבירה
השר לביטחון פנים עמר בר לב התייחס לזהות המחבל שביצע את הפיגוע הבוקר ואמר כי הוא "איש חמאס, מהפלג המדיני, לא מהפחע"י" • בן גביר: "טמטום כזה עוד לא היה לנו"
השר עמר בר לב, המפכ"ל קובי שבתאי וממ"ז ירושלים דורון תורג'מן בזירה | צילום: דוברות
בר לב בזירת הפיגוע |
צילום: דוברות

בראיון לכלי התקשורת אחרי פיגוע הטרור הבוקר בשער השלשלשלת הסביר ‏השר לביטחון פנים עמר בר לב על המחבל בירושלים כי הוא איש חמאס, מהפלג המדיני, לא מהפחע"י. ח"כ בן גביר תקף את בר לב שמנסה לדבריו לחפות על כשלונו.

"טמטום כזה עוד לא היה לנו", תקף יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר את השר בר לב. לדברי בן גביר, "עמר בר לב מנסה לחפות על הכישלון המודיעיני וטוען שהמחבל הוא מהפלג המדיני של חמאס ולא מהפלג הפחע"י, אולי הוא לא מעודכן אבל אפילו בריטניה הכריזה על הזרוע המדינית של חמאס כארגון טרור. טרור הוא טרור הוא טרור, לא משנה מאיזה פלג הוא. השר בר לב צריך ללכת הביתה".

ח"כ בן גביר הדגיש בדבריו כי חמאס הוא ארגון טרור ותומכיהם הם האחים המוסלמים: "עד שמקבלי ההחלטות בממשלה הרעה הזאת לא יפנימו שארגון חמאס הוא ארגון טרור ותומכיהם הם האחים המוסלמים, לא נוכל להכניע את הטרור שמרים ראש. תומכי הטרור יושבים בכנסת ובממשלה ומדבררים את החמאס, צריכים לעשות לזה סוף".

בתוך כך, תנועת אם תרצו פרסמה הבוקר קריאה לעצור את השייח' כמאל ח'טיב.

בהודעת התנועה נכתב, כי התנועה מזהירה כבר שבועות מפני עליית ההסתה בנוגע להר הבית. "התרענו על חזרתו לפעילות של סגן יושב ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, השייח' כאמל ח'טיב, על קריאותיו 'לגרש את הזוהמה והלכלוך' מהר הבית. פנינו לשירותי הביטחון, למשטרה ולשר הבט"פ ואמרנו שזה רק עניין של זמן עד שההסתה תהפוך לרצח. אנו שבים וקוראים לעצור מיידית את ח'טיב ועימו את המסיתים האחרים. עלילות הדם על הר הבית מסכנות חיים ואסור לעמוד מולם בשוויון נפש!", לשון ההודעה.

עוד בנושא:

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים