שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן גביר מאיים "אאלץ להגיע לביקור חולים"
עימות בביה"ח?
"האסיר שובת ועושה הצגה, עודה וטיבי מגיעים לבקר אותו והשב"כ מתקפל ונכנע וכבר בשלב הראשון מסירים ממנו את השמירה" תוקף בן גביר
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: באדיבות המצלם

בעקבות הפגנת התמיכה של ראאד סלאח וכמאל ח'טיב, ראשי הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, במחבל הג'יהאד האסלאמי הישאם אבו הוואש, קראו הערב ראשי 'לך ירושלים' ו 'אם תרצו', לעצור מיידית את ראאד סלאח.

מוקדם יותר היום התקיימה הפגנת תמיכה של ראשי הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית ליד בית החולים אסף הרופא, במחבל הג'יהאד האסלאמי הישאם אבו הוואש. בשבוע האחרון הגיעו לבקרו מספר חברי כנסת מהרשימה המשותפת.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מגיב על רכבת הביקורים של חברי הכנסת מהמשותפת לעצור הישאם אבו הואש כי: "מדובר במדרון חלקלק ובשיטת עבודה שמכניעה את גורמי הביטחון ורשויות שלטון החוק בישראל. האסיר שובת ועושה הצגה, עודה וטיבי מגיעים לבקר אותו והשב"כ מתקפל ונכנע וכבר בשלב הראשון מסירים ממנו את השמירה".

"עד היום האסיר המנהלי מקדד קוואסמה לא נעצר בחזרה וצוחק כל הדרך אל החופש כאשר סיפרו שהוא במצב קשה אך עם שחרורו חזר לתפקוד מלא כשאיש לא החזיר אותו למעצר. אם יימשכו ביקורי חברי הכנסת תומכי הטרור, אאלץ גם אני להגיע "לביקור חולים", אצל המחבל ולדאוג שבית החולים לא מפנק אותו ביחס אקסלוסיבי".

מאור צמח יו"ר לך ירושלים ומתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו מסרו: "לפנינו שידור חוזר של המאורעות שהובילו לפרעות תשפ"א. השטח מבעבע והפלסטינים מחפשים סיבה כדי להצית את השטח. אז היו אלה ההפגנות בשייח' ג'ראח, וכעת זהו המחבל המתועב שטוב מותו מחייו, הישאם אבו הוואש".

עוד מסרו כי: "מדובר בפצצה מתקתקת. שלושה ימים של התחממות בעזה ואיומים של ארגוני הטרור בעזה. מול זה מערכת הביטחון וממשלת ישראל מאפשרים לקיים פסטיבל ביקורים אצל המחבל המתועב, משל היה מדובר בנלסון מנדלה. את ראאד סלאח צריך להחזיר למעצר, את מסע הביקורים אצל המחבל יש לעצור מיידית!".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לו. סוף סוף אדם שמטפל במה שצריך באמת בכנסת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים