שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר: "מה שקורה בבתי הסוהר, זו קייטנה"
בועדת ביטחון הפנים
בן גביר: "אוטונומיה מלאה בתאים, עושים מה שרוצים. אוכל יותר טוב מכולם קייטנה. יש להם דובר וכששב"ס רוצה לערוך חיפוש הוא חייב לדבר עם הדובר איפה זה נשמע?"
איתמר בן גביר, שמחה רוטמן ועמיחי שיקלי | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

ועדת ביטחון הפנים בראשות ח"כ מירב בן ארי התכנסה הבוקר ובמהלכה השר לביטחון הפנים עמר בר-לב סקר את פעילות משרדו. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הטיח בפני השר לבטחון פנים את כל האמת והזכיר לו כי, רק לפני מספר שבועות אמרת, "התאכזבתי שאין ביכולתי להורות על אסירה ביטחונית להלוויית בתה".

"מדובר על מישהי שהואשמה במעורבות ברצח של רנה שנרב ויכול להיות שאמירה זו פתחה פתח ומסמלת כל היחס לכל מה שנקרא מחבלים רוצחים, נאלחים, קייטנה זה מה שקורה בבתי הסוהר". האשים בן גביר והמשיך, "אוטונומיה מלאה בתאים, עושים מה שרוצים. אוכל יותר טוב מכולם קייטנה. יש להם דובר וכששב"ס רוצה לערוך חיפוש הוא חייב לדבר עם הדובר איפה זה נשמע?".

"זה לא התחיל אצל קטי פרי היא לא אשמה. אתם יכולים לפעול אחרת אני ייצגתי אסירים ביטחוניים, את בן אוליאל שהורשע ברצח ויש ערעור בעניינו, המסכן 23 שעות בתא, נותנים לו שעה אחת. כשזכרייה זביידי לא נמצא בהפרדה. נותנים להם את מדינת ישראל, את בתי הכלא אחרי שרצחו יהודים".

בנושא הפשיעה הלאומנית ביקש בן גביר לדעת "כיצד מתכוון השר למנוע את הפוגרומים, "כשהגעתי לשמעון הצדיק תיאר בן גביר מה שקרה לו אישית זרקו עלי אבנים ועומדים שוטרים ולא עושים כלום, כי זו מדיניות שלא להגיב ולהכיל. בלוד זרקו אבנים והתושבים חסרי אונים".

ח"כ בן גביר התייחס לנושא איסוף הנשק הבלתי חוקי ודרש להבין, "איזה פעולות המשטרה עושה כדי לאסוף את כלי הנשק הלא חוקיים".

סיים בן גביר ואמר: "נודה על האמת שהמשטרה מפחדת להיכנס לאום אל פאחם, לכל מיני יישובים בכפרים הערבים, לרהט. אבל להיכנס ליצהר או מאה שערים אתם גיבורים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים