שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן גביר נאם והקהל 'הריע' לטיבי בקריאות "מחבל"
במהלך העצרת
בעצרת לזכר הרב כהנא הי"ד, נאם ח"כ בן גביר וסיפר על ההתנהלות שלו מול ח"כ טיבי ודרישתו לקרוא לו 'אדוני'. הקהל לא נשאר אדיש והחרה אחרי בן גביר בקריאות "מחבל"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: באדיבות המצלם
בן גביר והקהל |
צילום: באדיבות המצלם

הערב התקיימה עצרת לזכרו של הרב מאיר דוד כהנא הי"ד שנרצח לפני 31 שנים בידי מחבל מאל-קעאידה, במהלך הרצאה שנשא בארצות הברית.

בעצרת, בהנחיית מנכ"ל עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף נשא הרב דב ליאור שליט"א מבכירי רבני הציונות הדתית נאום על דרכו ומשנתו של הרב כהנא הי"ד. בסיום הערב נאם יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר.

בנאומו תקף יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר' את עיתון הארץ: "בחודש האחרון הוקדשו לנו יותר מעשרה מאמרים של העיתון האנטישמי הארץ".

בן גביר הסביר, "יש שוני ביני ובין הרב כהנא הי"ד, יש שוני בין עוצמה יהודית לתנועת כך של אז, אבל המחמאה הכי גדולה שאני מקבל, זה שלקחנו את אהבת ישראל, והדאגה לעם, של הרב כהנא, שמסר נפש למען העם הזה, והבאנו אותה לכנסת ישראל של שנת תשפ"ב" והדגיש כי שליחותו בכנסת מתמקדת – "לפעול, למען חיילי צה"ל, לפעול למען הציבור החרדי, למען המתיישבים הגיבורים הנאחזים בכל חבלי ארצנו, לפעול למען אוכלוסיות שונות ורבות ובהם ציבור הנכים, הקשישים, האבות הגרושים והחקלאים שממשלת ישראל מזניחה אותם, לעיתים ברשלנות יתרה ולא מבינה עד כמה ציבורים אלה הם הכוח שלנו כחברה, ואנו נבחנים ביחס אליהם ולפעול כדי שהריבונות תחזור לירושלים בכלל ולהר הבית בפרט".

במהלך הנאום הודה ח"כ בן גביר שהוא מוביל סדר יום בכנסת וסיפר על האירוע המביש בו התעקש אחמד טיבי כסגן יו"ר הכנסת לקרוא לו אדוני: "אחמד טיבי רצה שאקרא לו אדוני, לא, אתה לא אדוני אמרתי, אתה מחבל". הקהל באולם הריע בקריאות מחבל, נגד טיבי שרצה כבוד ולא קיבל.

בכנס נאמו יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין. ח"כ לשעבר משה פייגלין. ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי. איש חברון ברוך מרזל, יחזקאל חסון ואברהם סנדק אביו של אהוביה ז"ל.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים