שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר עקץ בוועדה את מאכילת החתולים
הפשיעה במגזר הערבי
ח"כ בן גביר חזר בוועדה על דרישתו להקים צוות מיוחד לטיפול בפשיעה לאומנית כפי שידעו לטפל ביו"ש באירועי תג מחיר ולהעניק יותר סמכויות לשוטרים
ח"כ בן גביר בהפגנה | צילום: באדיבות המצלם

הוועדה לבטחון פנים קיימה היום דיון על 'התכנית להתמודדות עם הפשיעה במגזר הערבי', בהשתתפות סגן השר לביטחון פנים יואב סגלוביץ שהציג בכנסת את התכנית למיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית על רקע גל הפשיעה הגואה במגזר הערבי.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תקף בוועדה את חברי הכנסת מרע"מ ומהמשותפת שנעדרו בתחילת הדיון: "מדברים על אלימות במגזר הערבי, נכנסתי לדיון וראיתי רק את ח"כ סופר, ח"כ לנדסמן ושיקלי בוועדה, אבל כל חברי הכנסת מרע"מ והמשותפת לא ראינו אותם, הם צועקים פלסטין פלסטין אבל כשיש דיון במגזר הערבי אנחנו לא רואים אותם כאן".

במענה לח"כ יסמין פרידמן שתקפה את חברי הכנסת שמגיעים לטענתה רק להתסיס את העיר באר שבע, אמר בן גביר: "להאכיל חתולים זה חשוב, אבל אסור לשכוח שמדובר כאן בבני אדם".

ח"כ בן גביר חזר בוועדה על דרישתו להקים צוות מיוחד לטיפול בפשיעה לאומנית כפי שידעו לטפל ביו"ש באירועי תג מחיר, להעניק יותר סמכויות לשוטרים, להוסיף פרקליטים וחוקרים כדי שיוכלו לטפל בפשיעה.

ח"כ בן גביר מסר: אמשיך להיאבק למען תושבי הנגב, להילחם נגד הפשיעה הגואה ולהעלות את הנושא על סדר היום עד שמקבלי ההחלטות יתחילו לטפל בפשיעה באופן יסודי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים