שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר: "עשרות נעו לכיווני בקללות ובצעקות"
בהר הבית
בתוך כך, מאבטח ביחידה לאבטחת אישים ביחידת עוז של משמר הכנסת, הותקף באבנים כאשר ליווה את חברת הכנסת מירי רגב באזור שער שכם ונפגע בראשו
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בהר הבית - ארכיון | צילום: מנהלת הר הבית

לאחר עליית אלפי יהודים הבוקר להר הבית לרגל יום ירושלים, משרד החוץ הירדני פירסם הודעת גינוי נגד העלייה להר הבית: "אנו מגנים את מתן האפשרות לחבר כנסת ולקיצוניים להסתער על אל-אקצא בחסות משטרת ישראל".

בתוך כך, מאבטח ביחידה לאבטחת אישים ביחידת עוז של משמר הכנסת, הותקף באבנים כאשר ליווה את חברת הכנסת מירי רגב באזור שער שכם ונפגע בראשו במהלך התפרעויות של ערבים. המאבטח טופל על ידי כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ופונה לבית חולים להמשך טיפול.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בצאתו מהר הבית: "אני מצפה שהמשטרה תפעל ביד קשה, נדהמתי לראות בהר הבית עשרות שנעו לכיוון שלי בקללות ובצעקות. כמובן שלא מיצמצתי, ואמרתי להם עם ישראל חי".

ח"כ בן גביר הוסיף: "התפקיד של המשטרה הוא לעצור את המתפרעים ולזרוק אותם מהר הבית. לא יכול להיות שהמשטרה תאפשר למתפרעים להיות בהר הבית. לא יכול להיות שכל יהודי שעולה יקללו אותו איטבח אל יהוד, צעקות, וקריאות גזעניות ולאומניות. באתי להר הבית כדי להבהיר לחמאס וארגוני הטרור: אנחנו בעלי הבית במדינת ישראל".

על הגינוי של משרד החוץ הירדני, מסר בן גביר: "במדינה מתוקנת, ממשלה של מדינה זרה שתוקפת ח"כ ופוגעת בריבונותנו במדינה, צריך לסגור לה את השגרירות ולשלוח את השגריר חזרה למדינתו. הירדנים לא מפסיקים להסית, לחמם ולהלהיט את הרוחות במיוחד הר הבית, ברוב חוצפתם, יש לירדנים עוד דרישות ומחשיבים אותם כגורם שיש לו מעמד כל שהוא. הגיע הזמן להסביר לממשלת ירדן באופן נחרץ – "אתם לא בעלי הבית על מדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים