שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן גביר פנה, וחקירה נפתחה נגד האימאם
בגין אלימות
השייח': "ההתקפות החוזרות על מסגד אל אקצא יבעירו אינתיפאדה שתשרוף הכל" • בן גביר מסר: "טוב שהורשע בעקבות תלונתי, אבל המערכת פועלת לאט מידי ומאוחר מידי"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

לאחר שבית המשפט השלום ברמלה הרשיע לפני יומיים את האימאם והשייח' יוסף אלבאז בעבירות איומים ותקיפה וברקע הגשת כתב אישום נגדו בחשד להסתה, השייח' עומד כעת בפני חקירה נוספת.

עו"ד אלון אלטמן, ממלא המקום של המשנה לפרקליט המדינה, הורה היום (ה') למשטרה לפתוח בחקירה נגדו בחשד להסתה לאלימות בעקבות תלונתו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר.

בסרטון שהוביל להחלטה אמר השייח': "ההתקפות החוזרות על מסגד אל אקצא יבעירו אינתיפאדה שתשרוף הכל".

בתשובה לפנייתו של ח"כ בן גביר, עו"ד אלון אלטמן כתב כי מבדיקת הטענות עולה כי מדובר בדרשה שנשא אלבאז ב-20 ביולי השנה, ופורסם בסרטון הפיסבוק של מסגד אל עומרי בלוד.

עו"ד אלטמן מסר שלא נמצאה הסתה לגזענות אלא ביקורת ביחס לממשלת ישראל. אולם ממלא המקום של המשנה לפרקליט המדינה הסביר: "באשר לעבירה של הסתה לאלימות נמצא כי תוכנם כלל ההתבטאויות העולות כדי הסתה למעשה אלימות בהקשרו של מסגד אל אקצא. בהתחשב בתפוצה הרחבה לה זכו ובנסיבות בהן נאמרו יש באמירות כדי לגבש חשד סביר לעבירת הסתה לאלימות, ולפיכך הוריתי למשטרת ישראל על חקירת אלזאז בחשד לביצועה". כמו כן, מסר עו"ד אלטמן כי ישנן אמירות נוספות של אלבאז שהועברו להמשך בחינה של המשטרה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "טוב שהורשע בעקבות תלונתי, אבל המערכת פועלת לאט מידי ומאוחר מידי. השייח' אלבאז צריך לשבת בכלא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים