שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן דויד: "הממשלה קיבלה החלטה פופוליסטית"
ביטול הבידודים
פרויקטור הקורונה פרוסור סלמאן זרקא, מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר ומזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד התראיינו הבוקר והתייחסו לנושא הסוער ולא חסכו בביקורת
נפתלי בנט במצגת בנושא הקורונה | צילום: חיים צח / לע"מ

פרויקטור הקורונה פרוסור סלמאן זרקא, מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר ומזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד התראיינו הבוקר ל'כאן חדשות והתייחסו לנושא הסוער של ביטול הבידודים לתלמידי מערכות החינוך.

הפרויקטור זרקא: "במתווה החדש יש יותר ביטחון. המצב בו אנחנו נמצאים כרגע הוא מצב של ריבוי תחלואה. במצב החדש יש פוטנציאל לצמצם את התחלואה לאור כמות הבדיקות שתהיה מסודרת, שגרתית ותקיף את כל המערכת".

"השיקולים להשבתה לא פונים לצד המקצועי. המורים נמצאים באירוע מתמשך, כמו צוותי בתי החולים. הם חשופים לקורונה ונדבקים ויש לשמור עליהם. המתווה כרגע יותר מהודק מזה שהוצע לפני שבוע".

"אנחנו נמשיך לעקוב אחר התחלואה בבתי הספר. ככל שבעוד שבוע נגיע להבנה שהמתווה לא משיג את המטרה, נבוא לדיון הקבינט ולרה"מ ונגיד – המתווה לא משיג את המטרה, בוא נחשוב מחדש".

מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר התייחסה אף היא למתווה החדש בריאיון לכאן חדשות: "לנו אין שום אקט כוחני. אנחנו מקיימים החלטות ממשלה, דואגים לבריאותם של המורים והתלמידים וליכולת לשמר שגרה ששומרת על בריאותם הנפשית של הילדים וגם על המורים. אנחנו מכבדים זכויות עובדים וארגוני עובדים זה דבר חשוב. לשביתה יש כללים מתי היא לגיטימית ומתי לא".

"ביום ראשון כשלכל הילדים יהיו בדיקות ביד – כולם יקיימו את הבדיקות בימי ראשון ורביעי, וזו תהיה האוכלוסייה הכי נבדקת במדינת ישראל. האלטרנטיבה גרועה ביותר".

על התנגדות ד"ר אלרעי-פרייס ופרופ' זרקא למתווה: "מותר לכולם להביע את דעתם. דעותיהם נשמעו, הם הביעו אותן ארוכות בישיבה אתמול ובסופו של דיון מאוד ארוך נפלה הכרעה".

מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד התראיינה גם היא לכאן חדשות וטענה כי "תפקידנו לדאוג לבריאותם של עובדי ההוראה. לצערי הממשלה קיבלה החלטה פופוליסטית. אם מתווה הבידודים הוא בריאותי, אז למה לא ביטלו לכלל המשק?".

"יש כספים שמפזרים אבל אין כח אדם, נותנים פתרונות לא ישימים והצהרות. ראש הממשלה אמר אל תסכנו את סבא וסבתא, אבל מסכנים את המורים שחלקם גם סבים וגם סבתות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים