שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בן זאיד ישקיע 10 מיליארד דולר בישראל"
נתניהו בקמפיין
ראש הממשלה בראיונות: "אין הבדל בין עבאס מנסור לאיימן עודה – שניהם לא יהיו בממשלה כי הם מייצגים מפלגות שמתנגדות למדינת ישראל"
״לא אפסיק לחפור למענכם״: נתניהו בסרטון קמפיין |
צילום: הליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שישי) בראיון לאלי לוי ברדיו חיפה לביטול ביקורו באיחוד האמירויות: "השייח׳ מוחמד בן זאיד אמר לי אתמול שהוא מאמין במנהיגות הכלכלית שלי ולכן הוא ישקיע 10 מיליארד דולר במדינת ישראל. זה יעזור לנו להזניק את הכלכלה שלנו עכשיו כשאנחנו חוזרים לחיים ויוצאים מהקורונה".

"סיכמתי עם השייח׳ בן זאיד שניפגש בקרוב מאוד. הייתה אי הבנה עם ירדן שסודרה ואנו מתקדמים קדימה. אני הולך להביא הנה השקעות ענק. השאלה מי יעשה את זה? אני אקים ממשלת ימין חזקה ויציבה בלי רוטציה ובלי לפיד. לבנט וגדעון אין דרך להקים ממשלה בלי לתת ללפיד, שהיה שר האוצר הכושל בתולדותינו, להיות ראש ממשלה על-מלא או ברוטציה. אצלי לפיד לא יהיה".

על הדיווח שבן גביר יפעל לביטול משפטו אמר כי "זה ספין ילדותי וטיפשי של בן גביר שאין לו שום אחיזה במציאות. המשפט מתנהל ואין שום סיבה לעצור אותו. מיום ליום כולם רואים שהתיקים התפורים נגדי קורסים ומתפוררים. יהיו לנו הרבה יותר מ-61 בלי בן גביר, לכן זה קשקוש".

לדבריו, "אין הבדל בין עבאס מנסור לאיימן עודה – שניהם לא יהיו בממשלה כי הם מייצגים מפלגות שמתנגדות למדינת ישראל. המוני אזרחים ערבים באים לליכוד כי הבאנו יותר מ21 מיליארד שקל השקעות במגזר הערבי, 9 תחנות משטרה חדשות ומלחמה גדולה נגד הפשיעה במגזר הערבי. נאיל זועבי יהיה שר בממשלה שלי".

הוא בישר כי "אני מתכוון להפוך את כל המטרופולין של חיפה לאזור הירוק והסביבתי ביותר עבור התושבים. צריך להוציא את המפעלים המזהמים משם – נעביר אותם ונוציא אותם משם. נדאג לכל העובדים, לפרנסה שלהם ולמעמד שלהם, ונחסוך מיליארדים רבים למען בריאות הציבור".

בראיון לרדיו דרום אמר כי "כשיאיר לפיד יצא מהמסתור ויגיד שהוא רץ לראשות הממשלה אני אשקול בחיוב עימות איתו בשידור חי. מי שרוצה את לפיד בממשלה – שלא יצביע לי. אצלי הוא לא ישב. אצל בנט וגדעון הוא יהיה ראש ממשלה על מלא או ברוטציה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים