שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן שנה וחצי במצב אנוש לאחר שנחנק בב"ב
התפללו
מבית החולים נמסר כי לאחר מאמצי החייאה מתקדמים חזר הדופק לפעוט בן השנה וחצי מב"ב שאיבד הכרה ומצבו מוגדר כעת יציב
תגיות:
אמבולנס מגן דוד אדום. אילוסטרציה | צילום: Lerner Vadim, שאטרסטוק

כונני ארגון הצלה הוזעקו לבני ברק בעקבות דיווח על תינוק שאיבד את הכרתו לאחר שככל הנראה נחנק. יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה ממושכות בילד כבן 10 חודשים, והוא פונה תוך כדי פעולות החייאה בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים מעייני הישועה בעיר.

מבית החולים נמסר כי לאחר מאמצי החייאה מתקדמים חזר הדופק לפעוט בן השנה וחצי מב"ב שאיבד הכרה ומצבו מוגדר כעת יציב. המשפחה מבקשת את עזרת הציבור בתפילות, שמו של הילד לתפילה ולרפואה שלמה שמואל יהודה בן דבורה.

מארגון מד"א ממסר כי בשעה 08:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פעוט שנחנק במהלך האוכל בבית בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח מעייני הישועה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה פעוט כבן 10 חודשים.

פראמדיקית מד"א רוני דביר סיפרה: "הפעוט היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שנחנק בזמן האוכל. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שבמהלכן תוך כדי שימוש בציוד רפואי מיוחד חילצנו מגרונו חתיכות מזון. העלינו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

צוות אמבולנס הצלה ליפא הירש וחיים ברגמן סיפרו: "כשהגענו למקום הוציאו אלינו פעוט כבן עשרה חודשים שאיבד את הכרתו, לאחר שנחנק במהלך האכילה. יחד עם חובשים נוספים התחלנו בפעולות החייאה, כאשר בהמשך פינינו אותו באמבולנס הצלה תוך כדי המשך פעולות החייאה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהמשיכה את הפינוי לבית החולים מעייני הישועה בעיר".

מוטי מליק חובש איחוד הצלה מסר: "תוך כדי שיעור דף היומי נשמעו זעקות לעזרה. יצאתי לסייע ונתקלתי בהורים שיצאו עם בנם כבן שנה וחצי ללא הכרה ולדבריהם הוא נחנק במהלך ארוחת הבוקר. ביצעתי בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים