שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן 12 נפל מגובה בירושלים – ונפצע קשה
טיפס על העץ
לדברי השכנים הוא נפל מעץ עליו עליו טיפס. בעקבות כך הוא נחבל בראשו ואיבד את הכרתו
זירת הנפילה בירושלים | צילום: דוברות איחוד הצלה

ילד חרדי בן 12 נפל מגובה בשכונת מעלות דפנה בירושלים ונפצע קשה. צוותי רפואה של איחוד הצלה העניקו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה על ידי מגן דוד אדום לבמשך טיפול רפואי במרכז הרפואי הדסה עין כרם.

ישעיה רוזנברג, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר, כי "לדברי השכנים הוא נפל מעץ עליו עליו טיפס. בעקבות כך הוא נחבל בראשו ואיבד את הכרתו".

משה הראל, חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים שגרים בסמוך הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם כשבשלב זה מצבו קשה".

ממד"א נמסר, כי בשעה 18:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד שנפל מעץ בחצר בית בשכונת רמת אשכול בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילד בן 12 במצב קשה עם חבלת ראש, מורדם ומונשם.

חובש רפואת חירום במד"א נחמן שי רביבו סיפר: "הגענו למקום והובילו אותנו אל הילד ששכב מחוסר הכרה ועם חבלת ראש קשה מאוד לאחר שנפל מגובה של כ-5 מטרים. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה."

משטרת ישראל הודיעה כי היא החלה בבירור נסיבות הנפילה של הילד במרכז העיר ירושלים, בעקבותיה נפצע באורח קשה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים