שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » בן 19 נהרג בתאונה במהלך מרדף משטרתי
טרגדיה בשומרון
צעיר נהרג בתאונה עצמית בה התהפך רכבו לאחר מרדף משטרתי סמוך לכוכב השחר, 4 מנוסעי הרכב פונו במצב קל – בינוני, ונקבע מוות במקום לנוסע נוסף צעיר כבן 19
זירת התאונה בשומרון | צילום: דוברות איחוד הצלה

צעיר נהרג בתאונה עצמית בה התהפך רכבו לאחר מרדף משטרתי סמוך לכוכב השחר. המשטרה הגיעה לצומת מכמש בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על יידוי אבנים מרכב ישראלי לעבר רכב פלסטיני בצומת מכמש, צוות בלשים שהיה בדרכו ובסמוך למקום זיהה את הרכב שיידה אבנים והורה לו לעצור.

נהג הרכב, פתח בנסיעה פרועה למרות הוראת השוטרים לעצור, המשיך במנוסה שרכב הבילוש בעקבותיו.

בסמוך לצומת רימונים, התהפך הרכב וכתוצאה מההתהפכות 4 מנוסעי הרכב נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים ובמקום נקבע מותו של נוסע.

חלק מהפצועים פונו שהם אזוקים בידיהם מהזירה וזאת למרות הפציעות הקשות. עו"ד נתי רום מארגון חוננו עושה דרכו כעת לבית החולים לסייע לפצועים ולקבל תמונת מצב על התנהלות השוטרים באירוע.

עו"ד נתי רום פוגש בדקות אלו את הפצועים מהתאונה הקשה בבנימין, בבית החולים הר הצופים בירושלים. ע"פ עדויות ראשונות של הפצועים התאונה התרחשה לאחר שניידת המשטרה ניגחה את רכבם מאחרוה בעוצמה, מעוצמת הפגיעה רכבם עף מהכביש.

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל חוננו הגיב לתאונה "הדם על ידיהם של מפקדי ימ"ר ש"י שמתירים את דמם של טובי ילדינו. הזוועה הזו צריכה להרעיד את אמות הסיפים של משטרת ישראל והמשרד לבטחון פנים. וכך גם כל הדרגים שמנחים התנהגות רצחנית כזו ומתקצבים אותה בתקציבי עתק. ארץ אל תכסי דמם!"

נסיבות האירוע בבדיקה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים