שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן 30 התחשמל בנתיבות; גבר נספה בקרית ים
ערב קטלני
גבר נספה בשריפת דירה בבניין בן שתי קומות ברחוב יהודה הלוי בקריית ים. גבר כבן 30 נהרג בנתיבות לאחר שהתחשמל בביתו
כוחות ההצלה בזירה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 30 התחשמל הערב (מוצאי שבת) למוות בביתו שבנתיבות. מבדיקה ראשונית עולה כי הצעיר התחשמל במהלך עיסוק ברחפן. באירוע אחר בקריית ים הערב, נספה גבר בן 30 בשריפה שפרצה בדירה בבניין בן שתי קומות ברחוב יהודה הלוי.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 20:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על גבר מחוסר הכרה בבית בנתיבות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נקבע מותו של גבר בן 30.

חובש רפואת חירום במד"א אוריאל דהאן סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לגבר שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 21:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על שריפה בדירה בבניין בן 2 קומות ברחוב יהודה הלוי בקרית ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר ללא סימני חיים עם כוויות בכל חלקי גופו וקובעים את מותו.

פראמדיקית מד"א הודיה רוזה סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הדירה בוערת וכוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש. כאשר נכנסנו לדירה ראינו את הגבר שהיה מחוסר הכרה על כוויות קשות בכל חלקי גופו. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים