שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן 50 נפצע קשה בתאונה עצמית בירושלים
רוכב אופניים
רוכב אופניים בשנות ה-50 לחייו תושב בית חנינא נמצא מוטל על הכביש, בשדרות בר לב בירושלים. הוא פונה לביה"ח במצב קשה, מחוסר הכרה, לא יציב, עם חבלת ראש
זירת תאונה, אילוסטרציה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופניים חשמליים נמצא מוטל על הכביש, בשדרות בר לב בירושלים. חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי במקום ופינו לביה"ח הדסה בהר הצופים, גבר כבן 50 במצב קשה, מחוסר הכרה, לא יציב, עם חבלת ראש.

פראמדיק מד"א ישראל נוימן, סיפר: "ראינו על הכביש גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה ובסמוך אופניים חשמליים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב".

מוחמד עבד חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר ברוכב אופניים חשמליים שלדברי עוברי אורח החליק ונחבל בראשו. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת התאונה ובשלב זה מצבו מוגדר קשה".

מוסא עליאן חובש באיחוד הצלה סיפר "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים. לדברי עוברי אורח הוא החליק כשרכב על אופניו ובעקבות כך נחבל קשות בראשו".

דוברות המשטרה: "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה בדרך בר לב בירושלים. בעקבות התאונה, נפגע רוכב אופניים בשנות ה-50 לחייו תושב בית חנינא, באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה). ככל הנראה, מדובר בתאונה עצמית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים