שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן 73 טבע למוות במקווה בבני ברק
טרגדיה
כוננים הוזעקו לפנות בוקר למקווה ברחוב חפץ חיים בעקבות דיווח על גבר שטבע במקום. הכוננים ביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 73 ונאלצו לקבוע את מותו
פינוי הנפטר מהמקווה | צילום: דוברות זק"א תל אביב

תורני הלילה של ארגון הצלה בבני ברק הוזעקו לפנות בוקר למקווה ברחוב חפץ חיים בעקבות דיווח על גבר שטבע במקום. יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה רבות בגבר כבן 73 שבסופן נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מות במקום.

תורני הלילה יהושע גוטליב ואלי ביטון סיפרו: "כשהגענו למקום הכווינו אותנו לעבר גבר כבן 73 ששכב למרגלות בור המקווה כשהוא מחוסר הכרה, ואזרחים ביצעו בו פעולות החייאה. יחד עם פראמדיקים של מד"א המשכנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, אך למרבה הצער נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום".

צביקה רוטנברג חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בגבר בן 73 שאיבד את הכרתו תוך כדי שהותו במקווה לקראת שבת. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ וחובשים נוספים בניסיון להציל את חייו. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נקבע מותו בזירת האירוע".

יחיאל גולדמן, קמב"צ זק"א תל אביב מסר: "כוחות הצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ולאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו במקום. בפעילות זק"א ת"א הושג ויתור לנתיחת גופת המנוח והוא יובא לקבורה עוד היום". מהארגון נמסר כי מתנדבי זק”א תל אביב מטפלים בכבוד המת ומסייעים למשפחה בעריכת הלוויה והקבורה ועומדים לצד המשפחה בשעות הקשות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים