שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » בנו של 'השבט הלוי' נגד מתנגדי החיסונים
מהפך
הרה"צ בן ציון יעקב הלוי ואזנר שליט"א מפרט בפסק הלכתי מנומק את הסיבה בגינה שינה את דעתו ואף תוקף בחריפות את מפיצי מידע הכזב אודות החיסונים
הגאון רבי בן ציון יעקב הלוי וואזנר | צילום: קול חי

על רקע המאבק במתנגדי חיסונים, הפועלים באמצעות הפצת מידע כוזב שמטרתו לזרוע בהלה ולחבל במבצע החיסונים, פסק הלכה משמעותי במיוחד מתפרסם על ידי הרה"צ בן ציון יעקב הלוי ואזנר שליט"א – אב"ד 'שבט הלוי' בעיר בית שמש ובנו של פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי ואזנר זצוק"ל.

פסק ההלכה מקבל משנה תוקף בשל העובדה שהגרב"צ הלוי ואזנר, נמנע עד לא מכבר לתמוך במבצע החיסונים, אולם כעת מפרט בפסק הלכתי מנומק את הסיבה בגינה שינה את דעתו ואף תוקף בחריפות את מפיצי מידע הכזב אודות החיסונים.

"על דבר ספק אם לקחת זריקות חיסון הקורונה, הנה מתחילה יעצנו להימנע כי אז עדיין היו החיסונים חסויים וחסרי ניסיון, ועל פי התורה – הכלל שכל מחלה ורפואה שאינם נראים ולא עמדו בניסיון, לא תגע בו יד רופא לרפאות. ברם עכשיו שברוב רחמי השם, נתגלו וכנראה ניתנה רשות שמיים לרפאותם, עד שרוב רופאי העולם ממליצים לקחתם ומיליוני אנשים שלקחוהו ניצלו, וכן מעידים אנשי שלומנו יראי השם, חברי הצלה, שתוצאות החיסון הם נפלאים.

"נוסף על כך מעשה רב הלוא המה מעשי רוב גדולי ומנהיגי ישראל שליט"א שהתחסנו, ולא עוד אלא מורים כן לאחרים. מעתה, חובה גמורה מוטלת על כולנו ללכת בדרכם. הן מטעם 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' והן מטעם 'ועשית על פי הדבר אשר יורוך'

"והמתנגדים וגרורותיהם לא די שדינם כעם הארץ, אלא כשופכי דמים וכהלכה פסוקה בשם הירושלמי והרמב"ם שחייב כל אדם להכניס עצמו אפילו בספק סכנה כדי להציל אחרים, כל שכן שלא לעשות ולפרסם ההפך רחמנא ליצלן".

"סוף דבר, 'שאל אביך ויגדך זקניך ויאמרו לך' מצווה וחובה גמורה על כל אחד לשמוע לדעת תורה ולהתחסן, וכל שכן להתרחק אף מספק גרם המחלה והדבקה לקרוביו ולזולתו".

את מכתבו חותם הגאון רבי בן ציון הלוי ואזנר בתפילה ש"יקויים בנו מנע מגפה מנחלתך, ווהסירותי מחלה מקרבך, ונזכה כולנו לחיים טובים וארוכים, גאולה שלמה בקרוב אמן כן יהי רצון. הכותב וחותם מייחל ומצפה לחסדי ורחמי השם, בן ציון יעקב הלוי בלאאמו"ר הגאון בעל שבט הלוי זצ"ל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים