שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בנט אמר לי שהוא מוותר על רה"מ"
הרב דרוקמן
הרב דרוקמן: "בנט התקשר אליי ואמר שהוא מסכים להסתפק בתפקיד שר בממשלת סער-נתניהו". הרב אליהו: "אם אתם מכתירים ממשלת שמאל, תשכחו מאיתנו"
הרב חיים דרוקמן | צילום: Shuki, ויקיפדיה

בכיר רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן סיפר כי יו"ר ימינה נפתלי בנט התקשר אליו ואמר שהוא מוותר על ראשות ממשלה, כפי שהציע ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומוכן לרוטציה בין יו"ר תקווה חדשה גדעון סער לנתניהו.

"הוא לא רוצה את השליש שמוצע לו, אלא שסער יהיה חצי מהזמן ראש ממשלה. הכוונה היא שכפי שהוצע על ידי נתניהו – שסער יהיה בשנתיים הראשונות ראש ממשלה ונתניהו בשנתיים השניות ותהיה ממשלה יציבה. בנט יקבל את אחד התיקים", אמר הרב דרוקמן בראיון ל'כאן רשת ב'.

"גדעון סער שאני מאוד מעריך, עמד בידו להקים או ממשלת ימין או ממשלת שמאל. בימין הוצע לו להיות ראש ממשלה בחצי הקדנציה הראשונה. איך אפשר לסרב לזה? קשה לי להעלות בדעתי שהוא יוותר על כל השקפת עולמו ויקים ממשלת שמאל", הוסיף הרב דרוקמן.

הרב דרוקמן תקף את ממשלת לפיד-בנט המסתמנת: "בוודאי שאני לא נותן לו (בנט) את ברכת הדרך. זה אנטי דמוקרטיה ואנטי מוסרי. העם בחר בימין, 72 מנדטים בחרו בימין ו-38 בשמאל. איך אפשר לזייף את רצון העם? לקחת את הפתקים מהקלפי ולזייף את רצון העם, איך עושים דבר כזה?"

"מיליון אזרחי ישראל נתנו את קולותיהם לליכוד. מיליון. כמה נתנו לסער? שישה מנדטים. איך אפשר לדבר על ממשלת אחדות כשיש חרם על החרדים? ליברמן לא מוכן לשבת איתם. זו ממשלת אחדות? איזו אחדות זו? אני עדיין מקוה שגדעון, שאני מעריך אותו, יתעשת, ולא יקים ממשלת ימין", אמר הרב דרוקמן בסיום דבריו.

הרב שמואל אליהו כתב: "בנט ושקד – תשכחו מאיתנו לעולם. בפעם הקודמת שבנט ושקד ניצלו את הבית היהודי ופיצלו אותו כחודש לפני הבחירות ונכשלו, סלחו להם. בשם האחדות הסכימו לחזור ולתת להם מקום להוביל את הציונות הדתית, וטעו. הפעם לא".

"צריך להבהיר להם לפני שהם חותמים עם לפיד, מירב מיכאלי, מרץ ואביסתם מרענה שהפעם לא נשכח ולא נסלח. לא נבחר בכם בשום סיטואציה אחרי שתכשלו. לא ניתן לכם שום אפשרות להשתלב אצלנו גם במקום העשירי. אתם מאבדים היום את קהל הבית שלכם לעולם (חוץ מכמה קצוות לא רלוונטים). אנחנו נדאג לכך.
אם תמליכו ממשלת שמאל שתסכן את היהדות ואת ההתיישבות – אנחנו מתחייבים לא לשתף אתכם פעולה בעתיד בשום אופן וצורה. לא נשתף פעולה עם אנשים שהבטיחו עשרות פעמים בצורה מפורשת לא להכתיר את השמאל, ומפרים את ההבטחות בריש גלי ומכשירים את השקר בק"ן טעמים".

"החתימה שלכם היום עם לפיד היא גם החתימה על הסוף הפוליטי שלכם. תזכרו את פרץ שגילח את השפם שלו, התחייב לפני הבחירות וחזר בו כדי לקבל משרה. הוא היה פעם מנהיג מפלגת העבודה, שר הבטחון, מועמד לראשות ממשלה והיום אף אחד לא מסתכל עליו אפילו במפלגה שלו. שם נרדף לשפלות פוליטית, לשם אתם הולכים".

"עכשיו ימחאו לכם כפים כל אלה שמשתמשים בכם. תזכרו את עשרים המנדטים בסקרים, כולם הפנו לכם עורף. תזכרו היום כי כשתפול הממשלה הזאת, לא יהיה לכם לאן לחזור. אנחנו מתחייבים. מי שרימה אותנו ומכר אותנו – איבד לעולם את האמון שלנו ולא יכול להנהיג יותר".

"שבענו מנהיגים שמפירים הבטחות ומשחקים עם הכח שקיבלו מהציבור. כל מי שעשה את זה יצא בבזיון מהחיים הפוליטיים. תזכרו את אריק שרון שהפר הבטחות, הביא את ההתנתקות שבנתיים הביאה לנו ארבע מלחמות זוטא, מאות הרוגים, מנהרות טרור, בלוני תבערה, עשרות אלפי טילים ומה לא. שמו הוכתם לעולם. אתם הולכים באותה דרך. לפני שאתם חותמים. תזכרו. הפעם זה סופי. אין דרך חזרה. אם אתם מכתירים ממשלת שמאל, תשכחו מאיתנו", דברי הרב אליהו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים