שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "אנחנו עומדים בפתחו של גל עלייה"
המלחמה באוקראינה
ראש הממשלה, נפתלי בנט, השתתף היום בטקס האזכרה הממלכתי ליוסף טרומפלדור. בדבריו התייחס בנט למשבר הפליטים מאוקראינה
רה"מ נפתלי בנט במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה, נפתלי בנט, השתתף היום (שני) בטקס האזכרה הממלכתי ליוסף טרומפלדור ולחבריו שנפלו בקרב על הגנת תל-חי, באנדרטת "האריה השואג" בתל-חי. בדבריו התייחס בנט למשבר הפליטים.

"השנה אני שמח לבשר שהחלטנו, ביחד עם ידידי שר השיכון והבינוי, זאב אלקין, וחבר הכנסת צביקה האוזר, להקצות 10 מיליון שקלים לשיפוץ כולל של אתר המורשת הלאומי תל-חי. אנחנו נביא הצעה מפורטת לאישור הממשלה באחת הישיבות הקרובות, את המורשת הזו יש לטפח ולהנחיל לדורות הבאים".

"כאז, גם היום. עלינו החובה והזכות ההיסטורית לשמר את יכולתנו להגן על קיום העם היהודי והמדינה היהודית בכוחות עצמנו. חברים יש, אבל תמיד נשמור על היכולת הזאת להגן על עצמנו בכוחות עצמנו".

"בכל דור יש אתגרים, ובימים אלה ממש ניצב אתגר משמעתי בפני אזרחי ישראל. אנחנו עומדים בפתחו של גל עלייה. יהודים רבים שרוצים להגיע אלינו, לישראל, מאזורי הלחימה באירופה ובאוקראינה".

"יש לנו את החובה לא לאכזב אותם. לתת לאחינו ולאחיתינו את קבלת הפנים החמה ביותר. לדאוג להם גם ביום שאחרי – לדיור, למקומות עבודה, לחינוך, לכל מה שאדם צריך. מקומם כאן, איתנו. ועם ישראל יחבק אותם חיבוק ענק".

"במקביל, מדינת ישראל מקבלת אוקראינים שבורחים מאזור סכנה, יש להם קרובים בארץ, ואנחנו מאפשרים להם לשהות פה אצל משפחה ואצל חברים, כמה שצריך, עד יעבור זעם".

"אנחנו שותפים גם במאמץ הומניטרי גדול – שלחנו מטוסים לאוקראינה, אנחנו מקימים שמה אזורי סיוע, וגם אנחנו שותפים במאמץ דיפלומטי לקרב בין הצדדים, לצד מדינות אחרות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים