שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "אעשה רק מה שטוב למדינת ישראל"
כל התגובות
נתניהו התקשר ליו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' וברכו על ההישג של הציונות הדתית ושל הימין. סמוטריץ' ברך את רוה"מ על ההישג החשוב למחנה הלאומי
תגיות:
נפתלי בנט | צילום: פישל רוזנפלד

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, שעל פי המדגמים מהווה לשון מאזניים להקמת הממשלה, מסר כי "אעשה רק מה שטוב למדינת ישראל". במקביל, ראש הממשלה נתניהו התקשר ליו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' וברכו על ההישג של הציונות הדתית ושל הימין. סמוטריץ' ברך את רוה"מ על ההישג החשוב למחנה הלאומי.

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ: "אני מבקש להודות למאות אלפי המצביעים שהביעו אמון בדרך הממלכתית והאחראית של כחול לבן, ולכל שותפיי. הייתי לוחם, ואמשיך להיות לוחם למען החברה הישראלית. החל ממחר, אעשה הכל בכדי לאחד את גוש השינוי. ואם חלילה יגזר עלינו ללכת לבחירות חמישיות, אעמוד כחומה בצורה לשמירה על הדמוקרטיה, שלטון החוק והביטחון. ישראל לפני הכל".

בחדשות 13, שרת התחבורה מירי רגב טענה כי לבנט "יש מקום של כבוד בממשלת הליכוד. הפרשנות שלי היא שבנט מבין שברגע הזה נגמרו הבחירות ובמצב המדנטים צריך לשבת בממשלת ימין. בסדר, אז הוא אמר, אתה יודע כמה דברים אומרים?".

ח"כ מיקי זוהר במשדר בערוץ 12: "אם לא נגיע לפשרות מול עוצמה יהודית נלך לסבב נוסף". סגן שר הבריאות יואב קיש, הליכוד, ל'כאן 11': "קיווינו למספרים גבוהים. ה-61 הוא רגיש וצריך להיזהר, המגזר הערבי הביע אי אמון מוחלט ברשימה המשותפת" .

שמחה רוטמן, מספר 4 במפלגת הציונות הדתית: "המדגמים נראים מדהים. הפעילים עשו עבודה מטורפת ואני מקווה שתוצאות האמת יהיו אפילו טובות יותר מהמדגם".

אורית סטרוק, מקום 5 ברשימת הציונות הדתית, אמרה הערב במטה המפלגה כי "הדרך שלנו ניצחה. ראינו לאורך כל הקמפיין שיש ציבור גדול ששמח להרים את הראש, ולא לוותר. המטרה עכשיו היא הסדרת התיישבות צעירה ועבודה על איזון מערכת המשפט. מאמינה שבנט יצטרף".

יו"ר מפלגת נעם וחבר רשימת הציונות הדתית אבי מעוז מודה לפעילי נעם: "ברצוני להודות לכם, אלפי פעילי נעם, על פעילותכם בשלושת השבועות האחרונים בכל רחבי הארץ. מאילת בדרום ועד לגולן שבצפון. הצלחתם במאמץ עצום, בצמתים, בדוכני ההסברה וההחתמה ובמהלך יום הבחירות- לחבר את רבבות עמך בית ישראל לאחריות לזהותה היהודית של המדינה ולשים ט' בקלפי. אני מזמין את כולכם לכינוס פעילים לסיכום הבחירות שנקיים הלילה, בארמונות חן, מרכז ספיר בירושלים ונחגוג ביחד את ההצלחה הגדולה".

אפרת רייטן, מקום חמישי בעבודה, אמרה לנוכח המדגמים שחוזים למפלגתה שבעה מנדטים: "אני רק יכולה לומר שאני פשוט מאושרת". רייטן במשדר בערוץ 12: "זה ערב לא ייאמן, מרב מיכאלי קיבלה מפלגה מרוסקת לחלוטין והצליחה באופן יוצא דופן ומעורר השראה להחיות ולעורר אותה".

רם שפע, מספר 6 ברשימת העבודה, אמר שמדובר בערב משמעותי עבור המפלגה, ושיבח את היו"ר מרב מיכאלי. "בנחישות ובהמון אידיאולוגיה, היא לקחה אותנו כמעט מהקבר להישג הזה", אמר שפע, בעבר ח"כ מטעם כחול לבן. "המשימה עכשיו היא שבהמשך הערב גם התוצאות של המחנה ישתפרו, כדי שנוכל להקים פה ממשלת שינוי. זו מטרת העל, הייתה ונשארה".

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה במטה המפלגה: "התוצאות לא סופיות. מדאיגים אותנו הנתונים שמצביעים על הכוח של נתניהו והמפלגות הקיצוניות". יו"ר רע"מ לאחר תוצאות המדגם: "עדיין מאמין שנעבור את אחוז החסימה, רבים הגיעו להצביע לפני סגירת הקלפיות".

יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג, בהצהרה לאחר תוצאות המדגמים: "עברנו קמפיין קשה, אבל לא ויתרנו, עבדנו קשה והפכנו את הקערה על פיה. הצלחנו להעביר את המסר שמדינה שלמה לא יכולה לדמיין כנסת בלי מרצ. שמדינה שלמה לא יכולה להעלות על הדעת שכהניסטים, גזענים ומושחתים חוזרים לכנסת וחוגגים – ומרצ לא תהיה שם. אנחנו נהיה בכנסת כדי להילחם ולהיאבק על הערכים שלנו. תוצאות האמת רחוקות מלהיות ברורות ומי שחוגג ממשלת שחיתות וכהניזם אני מציעה לו להמתין, התוצאות בהחלט יכולות להתהפך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים