שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "בהנהגה שלנו כולם ירגישו רצויים"
מכוון לראשות
בנאום שנשא במליאת הכנסת התייחס בנט לניכור שחשים חוגים משמאל ומימין האחד כלפי השני: "אפשר אחרת, אפשר ימין טוב בלי דה-לגיטימציה, בלי לכנות חצי מהעם בוגדים"
נפתלי בנט | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט נשא דברים במליאת הכנסת והתייחס לפילוג בין ימין ושמאל והבטיח: "בהנהגה שלנו כולם ירגישו רצויים במדינת ישראל".

"זה הנאום הראשון שלי מאז שיצאתי מבית החולים. פעם ראשונה בחיים שאני מתאשפז. אני שאלתי את עצמי: איך ייתכן שזו הפעם הראשונה שמדינת ישראל לא מתאחדת אל מול מצב חירום".

"שמעו סיפור מזמן האשפוז שלי בבית החולים שיבא", סיפר בנט. "יצא לי לקיים שיחות נפש עם אחיות ורופאים לתוך הלילה, שוחחתי עם מנהל המחלקה והמנתח שהם אנשים כ"כ מרשימים כי הם הטובים ביותר. הרשימה אותי הענווה שלהם. הם לא היו יהירים. באחת משיחות הנפש, התגלגלנו לפוליטיקה".

"מנהל המחלקה, לוינקופף לשעבר הרופא של סיירת מטכ"ל. איש עם הרבה זכויות והרבה אהבה לארץ הזו. באיזה שלב הוא אמר לי: "אתה יודע? אני מרגיש שמלמעלה אומרים לי – אתה לא רצוי. אתה שמאלן, אתה סטייק, אתה חמוץ. אני איש מרכז שמאל אבל אל תתנו לי את ההרגשה שאני לא רצוי כאן".

"רבותיי, אפשר אחרת, אפשר ימין טוב. אני איש ימין מובהק אבל ההנהגה שלנו תקבל את כולם. תתן לכולם את ההרגשה שהם שייכים לכאן. בלי דה-לגיטימציה, בלי לכנות חצי מהעם בוגדים או עוכרי ישראל. בעזרת ה' אנחנו נביא את המודל החלופי הזה וביחד ננצח", סיים בנט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים