שיתוף
תגובות
כללי » בנט לנתניהו: "בלי שהעם מפולג אין לך קיום פוליטי"
"אבו יאיר"
ראש הממשלה נפתלי בנט נאם מליאת הכנסת: "הגענו לרגע החשוב ביותר מאז הוקמה הממשלה, רגע העברת התקציב, זוהי שעה חשובה ליציבות המדינה"
רה"מ נפתלי בנט במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה נפתלי בנט נאם מליאת הכנסת: "הגענו לרגע החשוב ביותר מאז הוקמה הממשלה, רגע העברת התקציב, זוהי שעה חשובה ליציבות המדינה. אחרי שלוש שנים וחצי של בלגאן, ניהול כושל ושיתוק של המערכות, שנים שבהן המדינה הייתה כלי במשחק אישי, שנים של ארבע מערכות בחירות, אחת אחרי השנייה, בלי הכרעה".

"הקשבנו לקולם של אזרחי ישראל, אלה שחששו באמת לגורל המדינה, שראו פוליטיקאים שמשחקים באש ושוברים אותה מבפנים. הקשבנו וקיבלנו החלטה הקמנו ממשלה בישראל. העברת התקציב תבטיח יציבות ותשדר לאזרחים, למשק ולעולם שכלכלת ישראל איתנה וצומחת למי שלא שם לב אנחנו ב-7% צמיחה השנה, זה נתון פנטסטי".

"אבל, יש מי שרוצה מדינת ישראל יציבה ויש מי שרוצה מדינה בתוהו ובוהו תמידי. מולנו, בעיקר מול האגף הימני יותר של הממשלה הזאת יש קמפיין מופרע של דה לגיטימציה ופייק. מכל הטענות בעולם לבחור דווקא במימון חמאס? נתניהו, האיש שהמציא את מזוודות הכסף לחמאס לא האמנתי שזה הגיוני. אבל כנראה שאין מה לחפש הגיון פה".

"ביבי זה אתה, זה המודל העסקי שלך, בלי שהעם מפולג אין לך קיום פוליטי, ואם צריך להגיד שמדינת ישראל מממנת את חמאס -נגיד. שקר, כשחוזרים עליו מספיק פעמים, עם מכונה מספיק אפקטיבית, ויש פה מכונה בסוף יהפוך לאמת. אני רוצה להגיד פה משהו אין כסף לחמאס. גם את מזוודות הדולרים שלך הפסקנו".

"הבעיה היחידה האמיתית שלך בממשלה עם רע"מ היא שאתה לא עומד בראשה. אותה מכונה שעושה עכשיו קמפיין השחרה לממשלה עם רע"מ היא אותה ממשלה בדיוק שהכשירה את רע"מ כשזה התאים לביבי. אבו יאיר חשב שהדרך היחידה להמשיך את שלטונו זה להכניס את רע"מ כל החבורה נרתמה להסביר את החשיבות בשילוב החברה הערבית. מנסור עבאס מותג כמאמי לאומי, אני זוכר את התקופה הזאת זה היה ממש האביב הערבי. נתן אשל כתב מאמרים ל"הארץ" על הברית החדשה. תקופה מרגשת".

"עד הרגע האחרון הדבר הזה נמשך. הרי גם אני הייתי שם, בחדרים הסגורים של המו“מ. דובר על ממשלת נתניהו בתמיכת רע"מ. זה היה הדיל היחיד האפשרי. בשביל זה הרי שלחת את מנסור לרב דרוקמן. על מי אתה עובד".

"תראו – זה ביבי. אין פה שום דבר מפתיע. ברגע שהתקציב הזה עובר, בליכוד יאלצו לחשב מסלול מחדש. זה כל הסיפור. לפנינו הצבעות רבות וארוכות, כל הצבעה זה עוד לבנה בבניין הארת והמדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אני לא שמעתי ולא קראתי שנתניהו אמר שהכסף הנמסר לרעם יועבר לחמאס יתכן שאמר שאם הכתבה בעיתון צודקת אז הדבר חמור ביותר. שנית, יש הבדל גדול בין לאשר שחמאס יקבל כסף מגורמים חיצוניים דבר שגם בנט עשה ויעשה לבין שמדינת ישראל תממן את חמאס מתקציב המדינה
    ובסוף בא נקווה שזה לא יקרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים