שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט: "בני 60 חשופים בערך פי 6 למחלה קשה"
קריאה מיוחדת
ראש הממשלה ממליץ: "לא לצאת למקומות הומי אדם, לא להיות עם אנשים שעלולים להיות מאומתים, אם רואים את הנכדים אז בחוץ, באוויר הפתוח, עם מסכות"
נפתלי בנט | צילום: ימינה

לאור התחלואה הגבוהה במדינה, יצא הבוקר (ה') ראש הממשלה נפתלי בנט בהודעה מיוחדת לציבור כשהוא מבקש להזהיר על שלומם של המבוגרים מעל גיל 60 שנתונים ברמת סיכון מירבית לחלות קשה מנגיף הקורונה, ראש הממשלה דרש אף יתר זהירות מצעירים כלפי קרוביהם המבוגרים.

בפתח דבריו קרא ראש הממשלה: "אזרחי ישראל, בוקר טוב. מדבר נפתלי בנט, ראש הממשלה. היום בוקר יום חמישי, ה-05 באוגוסט. זו הודעה מיוחדת לגבי שמירה על המבוגרים שמעל גיל 60".

"בשבועיים-שלושה הקרובים, מי שמעל גיל 60 ועוד לא התחסן נמצא בסכנה מיוחדת, של פי 6 מאשר מי שמתחסן בפעם שלישית ועברו 5 ימים מאז החיסון השלישי שלו".

"אני רוצה להדגיש עוד פעם – מי שבן 60 ומעלה ועוד לא התחסן בחיסון השלישי, חשוף בערך פי 6 למחלה קשה, וחלילה גם תמותה".

"לכן, מה אני מבקש?  אני מבקש שבתקופה הזו, של השבוע-שבועיים הקרובים, עד שאתם מגיעים להתחסן ועוברים 5 ימים עד שהחיסון השלישי פועל, תשמרו על עצמכם בצורה הדוקה מאוד".

"לא לצאת למקומות הומי אדם, לא להיות עם אנשים שעלולים להיות מאומתים, אם רואים את הנכדים אז בחוץ, באוויר הפתוח, עם מסכות. אנחנו צריכים לצלוח את השבועיים האלה עד שאתם מחוסנים".

"אני מבקש להעביר את ההודעה למשפחה, לשמור על סבא וסבתא, על ההורים. ביחד, אנחנו בהחלט נתגבר עם על מגפת הדלתא, תודה רבה ויום טוב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים