שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "גבורה של אדם אחד זה לא מדינת ישראל"
משיב לביקורת
בנט תוקף ישירות את נתניהו: "עם ישראל ומדינת ישראל זה לא עשרה מיליון אנשים נעדרי שכל וסופרמן אחד. הכל פה זה גבורה או כישלון של אדם אחד, לא כך נבנתה המדינה"
נפתלי בנט | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט התייחס היום לאפשרות של הקדמת הבחירות ולמתקפת הליכוד נגדו, ואמר כי הוא מזהה בציבור מגמה חדשה ועניינית שמניחה את רעשי הרקע בצד.

"אני לא יכול למנוע מאנשים לטנף, זו טבעה של הפוליטיקה אך אני מזהה עמוק עמוק מגמה חדשה והיא מגמה עניינית, מרוב הרעש של הפגנות ו'שמאלנים הם בוגדים' ו'ימנים הם פשיסטיים'. מי שתבער בו השנאה אחד כלפי השני, כנראה לא יצביע לי", אמר בנט בראיון לטל שלו ב'וואלה'.

לדבריו, "יכול להיות שהקו של הליכוד נגד 'ימינה' בקמפיין הבחירות יהיה שבצלאל סמוטריץ' ונפתלי בנט שמאלנים, לכו על זה. אני לא זוכר שבעשור האחרון הליכוד החילו ריבונות על סנטימטר אחד ביו"ש או רפורמה במערכת המשפט, אז קצת מצחיק שמאשימים את סמוטריץ' שהוא שובר שמאלה. אני עדיין מתכוון לדבר עם כולם ולהסביר מה החזון שלי. ישראל זאת ישראל, נתניהו זה נתניהו, זה לא אותו דבר".

עוד אמר בנט כשהוא מכוון לנתניהו, כי "עם ישראל ומדינת ישראל זה לא עם של עשרה מיליון אנשים נעדרי שכל וסופרמן אחד. במלחמת העצמאות בן גוריון לא נלחם לבד וניצח, אלא העם כולו".

לדבריו, "יש איזה פסיביות שמגיעה מלמעלה, שאומרת אני אטפל, אני אחתום מול חיסון כזה או אחר, אל תעשו כלום. זה לא האתוס הציוני הישראלי, שתמיד היה אקטיבי ולקח את היוזמה לידיים. הכל פה זה גבורה או כישלון של אדם אחד, זה לא מדינת ישראל. כדי לצאת מהמשבר הזה אי אפשר לייצר אתוס כזה גלותי ופסיבי, לשבת ולקבל".

בנט האשים, כי הליכוד וכחול לבן משחקים שניהם בפוליטיקה, "אני מתבייש כשאני מסתכל על ההתנהגות הזו. כחול לבן מקימים ועדת חקירה ביטחונית כדי לפגוע בנתניהו, נתניהו משפיל את גנץ ואז מדליף שלא ידע על הביקור בסעודיה כדי להשפיל אותו ואמיר אוחנה, במקום לטפל בטרור החקלאי, מדבר על הקמת ועדה מולו".

על משבר התקציב שעשוי להוביל לסוף דרכה של הממשלה אמר בנט, כי "זהו בלתי נתפס. אין שום הצדקה שמיליון מובטלים יושבים בבית, ולא עוברים הסבות או הכשרות מקצועיות. ביולי, כשייגמרו דמי האבטלה, נגיע לגל של פליטת מיליון איש למשק כשאין מיליון משרות ובגלל שהתקציב תקוע רק מסיבות פוליטיות בגלל הדיונים על האקזיט, זה מזעזע".

בנט חזר ואמר כי מפלגתו תצביע בשבוע הבא על הצעת החוק לפיזור הכנסת, "אין משהו יותר גרוע מהממשלה הזו לישראל, הכל עדיף, חייבים בחירות מהירות ולהשכיח כמה שיותר את הממשלה הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים