שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "הטיעון של נתניהו עוצר נשימה בטמטומו"
שכר הח"כים
בנט תקף את הממשלה על העלאת שכר הבכירים כשהוא מצהיר שהחליט לוותר על העלאת שכרו • שר האוצר בתגובה: "יזמתי את החוק להפחתת שכר הבכירים הרבה לפני שהתעוררת"
נפתלי בנט | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יושב ראש ימינה, נפתלי בנט, שב ותוקף את ראש הממשלה נוכח תוצאות הסגר השני והעובדה שרה"מ מייחס זאת כהצלחת המדיניות אותה הוא מוביל.

אמש צייץ נפתלי בנט, כי "נתניהו מגלגל ספין ש'הסגר השני הצלחה אדירה, מדובר בטיעון עוצר נשימה בטמטומו".

עוד כתב בנט, כי בניגוד לדברי ראש הממשלה כי מדינות רבות בעולם נכנסו כעת לסגר שני בו בזמן שישראל הצליחה באופן מעורר השתאות להוריד את מספר התחלואה, "יש מדינות וינריות – אוסטרליה, ניו זילנד, טייוואן, וייאטנם ועוד – שפעלו טוב ומנעו סגר אינסופי ואסון כלכלי. ויש מדינות לוזריות שכשלו. אז נתניהו מתגאה שישראל בלוזריות? ועוד עם מספר המובטלים הגבוה ביותר בעולם?".

כזכור, עם הכרזת ראש הממשלה על מעבר לשלב השני של היציאה מהסגר כשהוא מסכם את הצעד בסיפוק ובהצלחה הגיב בנט, כי "מי שמתייחס לתוצאות הסגר השני כהצלחה יחגוג גם את ההצלחה של הסגר השלישי".

דבריו של בנט מגיעים על רקע הביקורת נגדו בליכוד, נוכח הצעת החוק לקיצוץ שכר הבכירים אותו הוא מקדם, לאחר שפרסם כי דרש שלא לקבל את תוספת השכר כחבר כנסת. זאת, במקביל לפעילותו בימים האחרונים להגדלת שכר החיילים המשוחררים.

בנט תקף את הממשלה ותהה, "כיצד למרות משבר הקורונה, יעלה שכר חברי הכנסת ב-72 אלף שקל בשנה. "עסקים רבים קרסו, אנשים רבים איבדו את מקום עבודתם ומתקשים לפרנס את משפחתם ולהביא לכם הביתה. כשהעם שלי סובל, אין זה ראוי להעלות את שכר הח"כים".

"איזה ניתוק! כאשר עסקים נסגרים כמו זבובים, כאשר חיילים משוחררים נופלים ללא אופק, כאשר יש מיליון מובטלים", הוסיף.

בתגובה לדברים הגיב שר האוצר, כשהוא עוקץ את בנט: "בוקר טוב ליפהפייה הנרדמת נפתלי בנט, הנחיתי לקצץ משכרי ויזמתי את החוק להפחתת שכר הבכירים וביטול ההעלאה, עוד הרבה לפני שהתעוררת".

שר האוצר אף ציין שאת החוק העביר בממשלה והחוק נוסח, אבל מי שמונעים את העברת החוק הם מפלגת כחול לבן: "במקום לתקוף אותם על העיכוב, אתה תוקף באופן ציני את ראש הממשלה ואותי? מוזר!", אמר כ"ץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים