שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט: "היום יאושר החיסון לילדים בישראל"
בפתח ישיבת הממשלה
בנט אמר: "אני רוצה להתייחס למעצרם של הזוג אוקנין בטורקיה. שר החוץ, ואני עסקנו בזה במהלך סוף השבוע. מדובר בשני אזרחים תמימים שנקלעו, בטעות, לסיטואציה מורכבת"
ראש הממשלה נפתלי בנט בדיון של קבינט הקורונה | צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, דיבר היום (א') בפתח ישיבת הממשלה בנושא מעצר בני הזוג שנעצרו בשבוע שעבר בטורקיה לאחר שצילמו את ארמונו של נשיא טורקיה ארדואן, בנוסף התייחס ראש הממשלה בנט לנושא חיסוני הילדים ואמר כי "במהלך היום, יאושר החיסון לילדים בישראל".

"ראשית, אני רוצה להתייחס למעצרם של הזוג אוקנין בטורקיה. שר החוץ, אני וגורמים נוספים עסקנו בזה במהלך סוף השבוע. מדובר בשני אזרחים תמימים שנקלעו, בטעות, לסיטואציה מורכבת. שוחחתי אתמול עם המשפחה, ואנחנו עושים הכל כדי להביא את הנושא לפתרון. ביקשתי מהמשפחה, למרות הקושי הגדול, להיות חזקים. אנחנו איתכם. מעבר לזה, לא נכון להרחיב כרגע.

בעניין אחר – ביחד עם שר הביטחון, בני גנץ, ועם שר האוצר, אביגדור ליברמן, אנחנו מביאים היום החלטה בעניין סיוע משמעותי לבאר שבע וליישובי הנגב. אנחנו נשקיע חצי מיליארד ש"ח בהשכלה, בתעסוקה, בצמצום פערי השכר, בתכנון בית חולים ציבורי, בחיזוק הטכנולוגיה והחדשנות, בפיתוח תחבורה ויצירת תחבורה מהירה מהמרכז לדרום, בתשתיות והרשימה עוד ארוכה.

אני שמח על ההחלטה החשובה הזו, שמבטאת את מדיניות הממשלה. דיברנו על השקעה בנגב, והנה זה קורה בשטח. כפי שבן גוריון אמר: "בנגב ייבחן העם בישראל".

מילה אחרונה בעניין הקורונה: בעולם הקורונה משתוללת, במיוחד באירופה, ששוברת כרגע שיאים במדדי התחלואה. ישנן מדינות באירופה, כמו הולנד ואוסטריה, שחוזרות למגבלות ולסגרים, בעוד שכאן, במדינת ישראל – הכל פתוח. לכן, אסור לנו לנוח על זרי הדפנה, אנחנו חייבים להישאר עם אצבע על הדופק ולהמשיך להקפיד על קיום ההנחיות.

ביום חמישי האחרון קיימנו את התרגיל הלאומי "אומגה" במטרה להתכונן לתרחיש של זן חדש של הנגיף. אני רוצה לברך את כל המשתתפים ואת מי שהוביל את התרגיל, בראשם הממונה על ההתגוננות, תא"ל (במיל׳) משה אדרי, שפועל כבר חודשים מסביב לשעון בדרכו השקטה, בניהול המערכה נגד הקורונה. אנחנו לא נכנסים לשאננות בגלל ההצלחה בניהול הגל הרביעי, כי אי אפשר לדעת מה מחכה לנו מעבר לפינה.

במהלך היום, יאושר החיסון לילדים בישראל. זו כמובן הבחירה של כל הורה, אבל אני קורא להורים לשמור על הילדים שלכם ולחסן אותם. את בני הקטן, דוד, אני כמובן אקח להתחסן ברגע שזה יתאפשר. יכול להיות שאמא תיקח אותו, אבל אנחנו ניקח אותו להתחסן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים