שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » בנט: "הסכם יביא לאי יציבות ואלימות במזה"ת"
בועידת הנשיאים
בנט הזהיר ואיים: "רבים שתמכו בהסכם הגרעין המקורי אז מודאגים מאוד היום, "נגיב בכל האמצעים העומדים לרשותנו; ישראל מוטרדת מכך – אבל חזקה מתמיד"
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט | צילום: קובי גדעון/ לע"מ

על רקע ההתקדמות במגעים לקראת חתימה על הסכם גרעין חדש עם איראן, ראש הממשלה נפתלי בנט אומר הערב (א') כי "ההסכם המתגבש ייצור מזרח תיכון יתור אלים ופחות יציב". הוא אמר את הדברים בנאום בפני ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב הנערכת בירושלים.

בפתח דבריו אמר בנט: "בעוד העיניים של העולם דבוקות לגבול אוקראינה-רוסיה, מנסות לדמיין לאיזה כיוון תלך ההיסטוריה, אנו בישראל ובאזור שומרים עין אחת על אוקראינה ועין אחת על וינה – היכן שמתקיימות השיחות בין מעצמות העולם לאיראן. אנחנו מביטים אל וינה ואנחנו מאוד מודאגים ממה שאנו רואים".

בנט הוסיף: "עבור ישראל ועבור כל הכוחות שוחרי היציבות במזרח התיכון – ההסכם המתגבש כנראה ייצור מזרח תיכון יותר אלים ופחות יציב. בעוד שאין ספק שאמריקה היא הידידה הגדולה ביותר והחזקה ביותר, בסופו של דבר אלה אנחנו שחיים באזור, ואלו אנחנו שנעמוד בפני ההשלכות".

ראש הממשלה הדגיש: "העמדה שלנו איננה אוטומטית. אנחנו לא נגד כל הסכם כשלעצמו. רבים שתמכו בהסכם הגרעין המקורי אז מודאגים מאוד היום, "נגיב בכל האמצעים העומדים לרשותנו; ישראל מוטרדת מכך – אבל חזקה מתמיד".

"הבעיה בהסכם היא שהוא יאפשר לאיראן להתקין תוך שנתיים וחצי צנטריפוגות מתקדמות ומגרשי צנטריפוגות בגודל מגרשי פוטבול".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים