שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "הקואליציה תצא למופע סטנדאפ בשישי"
בדיחה בשלטון
"שר החוץ ואני מזמינים את כל חברי הקואליציה ליום גיבוש משותף", אמר בנט. "ביום שישי ניפגש לארוחת בוקר-צהריים כזו ויהיה מאוד נחמד. זה יהיה עם בני ובנות הזוג"
נפתלי בנט | צילום: מייקל כץ

ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך להפציר בחברי הממשלה והקואליציה שלא לעסוק בנושאים נפיצים – ולהמתין להעברת התקציב, שתעניק לממשלה יציבות מסוימת. אך נדמה שכעת בנט עובר לשלבי גיבוש מעשיים ומזמין את חברי הקואליציה ליום גיבוש עם הופעת זמרים ומופע סטנדאפ.

"שר החוץ ואני מזמינים את כל חברי הקואליציה ליום גיבוש משותף", אמר בנט. "ביום שישי ניפגש לארוחת בוקר-צהריים כזו ויהיה מאוד נחמד. זה יהיה עם בני ובנות הזוג".

השרה זנדברג פנתה לבנט ושאלה אותו אם ינגן בגיטרה, והוא השיב: "אני לא מנגן יותר, פעם שעברה כל אקורד ירד לי מנדט". בעבר, זמן קצר לפני בחירות 2015, שר בנט בעצרת ימין בתל אביב את השיר "ירושלים של זהב", וניגן בגיטרה.

בנט הוסיף כי "אין לי ספק שתקציב המדינה יעבור. אני מבקש מכל השרים וחברי הכנסת – איפוק. בציוצים, בהודעות, בהכול. זה בסדר שכל אחד עושה קריצה לצד שלו, אבל בואו נהדק. הממשלה הזו לא תיבנה על ימניותה ולא על שמאלניותה – היא לא יכולה. היא תיבנה על זה שהיא דואגת לאזרחים, על יעילותה, על האכפתיות שלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים