שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » בנט: "השגנו את כל המטרות שלנו ואף מעבר"
ביקור בנט בארה"ב
בנט: "התקדמנו גם בנושא שמעסיק הרבה מאוד ישראלים – הפטור מוויזה וכניסה לארה"ב. כמו ששמעתם, לראשונה הנשיא ביידן הורה להתקדם ולסגור את העניין במהירות האפשרית"
ראש הממשלה בנט לפני המראתו מוושינגטון | צילום: אבי אוחיון /לע"מ

ראש הממשלה בנט סיכם את ביקור הפסגה בו נפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן טרם המראתו מוושינגטון אמר בנט "השגנו את כל המטרות שהצבנו לביקור ואף מעבר לכך".

בנט אמר: "מיד נמריא חזרה לארץ אחרי ביקור עבודה מוצלח בוושינגטון, ששיאו פגישה עם הנשיא ביידן. הפגישה הייתה חמה מאוד ומועילה מאוד. בין הנשיא ביידן לביני נוצר קשר ישיר ואישי, קשר שמושתת על אמון".

בנט הוסיף ואמר: "אנחנו השגנו את כל המטרות שהצבנו לביקור ואף מעבר לכך. סיכמנו עם האמריקאים על עבודה אסטרטגית משותפת לבלימת המרוץ האיראני לגרעין. אנחנו עשינו צעד משמעותי בהצטיידות ובניין הכוח הישראלי".

בעניין הויזות לארה"ב, אמר בנט כי "התקדמנו גם בנושא שמעסיק הרבה מאוד ישראלים – הפטור מוויזה וכניסה לארה"ב. כמו ששמעתם, לראשונה הנשיא ביידן הורה להתקדם ולסגור את העניין במהירות האפשרית".

בנט סיכם ואמר: "אני רוצה להודות לנשיא ביידן על קבלת פנים חמה מאוד, ועכשיו אנחנו צריכים לנסוע הביתה.

ראש הממשלה בנט אף התייחס לגבי עזה ואמר: "במהלך הלילה צה"ל תקף בעזה בתגובה להפרחת הבלונים. כמו שכבר אמרתי, אנחנו נפעל בעזה לפי האינטרס שלנו. מבחינתי הכתובת הייתה ונשארה חמאס".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים