שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט התקפל – איכוני השב"כ יפסקו בחצות
לא השיגו רוב
לאחר שלא השיגו רוב בכנסת כדי להמשיך את אישור החירום שניתן לאיכוני השב"כ הודיעו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ כי בשלב זה לא ימשיכו באיכונים
נפתלי בנט, ניצן הורביץ | צילום: קובי גדעון / לע"מ

לאחר שלא השיגו רוב בכנסת כדי להמשיך את אישור החירום שניתן לאיכוני השב"כ ע"י קבינט הקורונה ולאחר מחאות מצד אנשי שמאל כנגד ההחלטה להפעיל את איכוני השב"כ, כעת הודיעו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ כי בשלב זה לא ימשיכו בהפעלת האיכונים.

שר הבריאות ניצן הורוביץ שהתנגד למהלך בכל תוקף בממשלה הקודמת והשבוע הביע תמיכה במהלך – כעת הוא מצטדק ואומר כי "הדגשתי מהרגע הראשון שהשימוש בכלי הזה יהיה מוגבל וקצר מאוד – לימים בודדים, כדי לקבל מידע דחוף לבלימת ההדבקה בווריאנט חדש ולא ידוע. וזה בדיוק מה שעשינו. עכשיו אנחנו מסיימים את זה, כי לצד הגנה על הבריאות, עלינו לשמור על הפרטיות וזכויות האדם, גם בעת חירום".

ח"כ יואב קיש הגיב: "למדינת ישראל יש הנהגה חלשה. ממשלה מופקרת שלא מסוגלת לשמור על בריאות הציבור. בנט התקפל בפני השמאל האולטרה פרוגרסיבי. אין לו רוב בקואליציה לפעול לפיקוח נפש שממול מתנגדים גבי לסקי, אבידר ושאשא ביטון. כולם יודעים שהאומיקרון מדבק משמעותית יותר ונשאר רק להתפלל שהחיסונים יועילו".

ח"כ אוריאל בוסו על החלטת הממשלה לא להמשיך בהפעלת איכוני השב"כ: "החברים שלו בממשלה לא איתו באיכוני השב"כ. העם לא איתו כשגנב הבחירות. משפחתו לא איתו בנושא ההמלצות בקורונה. מי כן איתו?".

יו"ר סיעת מרצ, ח"כ מיכל רוזין: "אני מברכת על החלטת ראש הממשלה ושר הבריאות, להפסיק את איכוני השב"כ עוד היום. שימוש האיכונים מהווה מימוש כלי מודיעיני שמיועד למנוע טרור, כלפי אזרחים, בעת שאין מספיק נתונים על הזן החדש ולא ברורה נחיצותו".

השרה אורית פרקש הכהן: "מברכת על הפסקת איכוני השב"כ לאחר חמישה ימים. הצעד הבא – להפסיק בהקדם את בידוד הישראלים המחוסנים השבים מחו"ל. הסימנים מעודדים".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון: "מברכת על החלטת רה"מ ושר הבריאות להפסיק את איכוני השב"כ. כעת נותר לבטל את ההחלטה על בידוד המחוסנים השבים מחו"ל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים