שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בנט ולפיד, החלוקה האכזרית שלכם מזעזעת"
יו"ר ש"ס
לאחר שבנט והשרים הציגו את התוכנית למלחמה ביוקר המחיה, חברי הכנסת מספסלי האופוזיציה תוקפים את המהלך ואת הדרת החברה החרדית מהתוכנית
ח"כ אריה דרעי במליאת הכנסת | צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

לאחר שבנט והשרים הציגו את התוכנית למלחמה ביוקר המחיה, חברי הכנסת מספסלי האופוזיציה תוקפים את המהלך ואת הדרת החברה החרדית מהתוכנית.

יו"ר ש"ס אריה דרעי בהודעה: "את מסיבת העיתונאים של בנט וליברמן אפשר לשדר בתכנית ״המתחזים״. הצמד המבוהל, שעד לפני שבועיים אמר שהכל גן עדן והפגין אטימות למצוקה הכלכלית, נלחץ מקמפיין ש״ס שהצית את המחאה הציבוריות והלחץ התקשורתי".

"הם גיבבו כמה צעדים מבולבלים שנועדו להיטיב רק עם ״המשפחות הטובות״ – שם קוד להמשך האפליה והפגיעה המכוונת באוכלוסיות הפריפריה והמגזר החרדי, שימשיכו לכרוע תחת יוקר המחיה. זו לא התכנית שתוריד את יוקר המחיה! זו אחיזת עיניים שנועדה להוריד את הלחץ הציבורי".

"בנט ולפיד, החלוקה האכזרית שלכם בין ״טובים״ ו״רעים״ מזעזעת. אף ילד במדינת ישראל אסור שיהיה רעב! איבדתם את החמלה, איבדתם את הבושה, איבדתם את הקשר עם העם בישראל. כולם ראו עד כמה הלחץ הציבורי מבהיל אותם. לא נרפה ולא נשתוק עד שנוריד באמת את יוקר המחיה ונביא רווחה כלכלית לכולם".

יו"ר יהדות התורה ויו"ר ועדת הכספים לשעבר ח"כ משה גפני: "במשך כמה חודשים עשיתם נזק בל יתואר, העלתם מיסים, צווים, חוקים, תקנות, העברתם תקציב רע ופגעתם במשפחות של מעמד הביניים, בעוסקים עצמאים ובעסקים קטנים ובינוניים. פגעתם בכולם, ועכשיו אתם מנסים לתקן חלק ועוד רוצים לקבל על זה קרדיט ותשבוחות".

"אל תזיקו ואל תועילו. תבטלו את כל מה שעשיתם עד היום, את הנזק הגדול שגרמתם לציבור ולכלכלה בישראל, ואחרי זה תבואו עם נסיונות לדבר על הטבות. לא מעוקצכם ולא מדובשכם. אל תעשו טוב ואל תעשו רע, תבטלו את הרע והטוב יבוא ממילא".

ח"כ יעקב אשר: "הבשורה היחידה של בנט וליברמן, הערב, לעם ישראל: 'לכם ימשיך להיות רע, אבל תתנחמו בכך שלחרדים ולשכבות החלשות יהיה עוד יותר רע'".

ח"כ אורי מקלב מגיב לתוכנית הכלכלית שהציגו בנט וליברמן: 'שר האוצר פוגע שוב בחלשים ומעשיר את העשירים מתוך רדיפה וניכור, מונע מהם פיצוי על עליית המחירים ויוקר המחיה, אך לפני חודשים הסתובב כולו זחוח על תקציב 'חברתי' והיה בטוח כי כולם מוחאים לו כף וכעת מתחנן על נפשו ומכריז על שינוי עמדתו'.

ח"כ ישראל כ"ץ: "ליברמן עומד ומשקר ללא בושה, מנסה לגנוב קרדיט על הישגי הממשלה הקודמת. אנחנו סייענו למי שנפגע והזנקנו את כלכלת ישראל, ליברמן לא סייע לאיש והזניק את העלאות המיסים ויוקר המחיה, פשוט בושה".

ח"כ אלי כהן: "תוכנית הסיוע הכלכלית היא אחיזת עיניים מבית מדרשו של ליברמן ומרבית אזרחי ישראל לא יראו ממנה פרוטה אולם כולנו נשלם יותר חשמל, דלק, ארנונה, גז, תרופות לממן 53 מיליארד לעבאס ו-2.4 מיליארד כספים קואליציוניים – ממשלת בנט ממשלת גזרות ומיסים שרעה לאזרחים ולעסקים".

ח"כ שלמה קרעי על התכנית הכלכלית שהציגו היום בנט וליברמן: "מס עבאס-כן, הפחתת מס לאזרחים-לא. זו תכנית קמצנית שרובה אחיזת עיניים על ידי ממשלה שאחראית לתמרוץ עליות המחירים. אחרי שהקדישו חודשים ארוכים להעלאות מיסים כמעט בכל תחום וגרמו לגל של עליות מחירים, הם עכשיו מגלגלים עיניים בהתחסדות. ליברמן משקר לציבור וקורא לזה הפחתה בתעריף החשמל, כשמדובר בהעלאה של 3.7%. שלא לדבר על הילדים בגילאי 0-6 שנעלמו מהתוכנית, כאילו העלות שלהם זניחה".

"במקום לתקן את מה שקלקלו ולהוריד מיסים, במקום לפתוח את השוק לתחרות אמיתית ולהסיר חסמים ובמקום להוריד את מס הבלו על הדלק ואת המע"מ על החשמל והמים, הם מציגים בפנינו צעדים קטנים, קמצניים, שמשאירים את החלשים ביותר חסרי אונים, ממשיכים להעלות מחירים בפריפריה ודואגים רק לתמונת יח"צ של הממשלה הרעה הזו, וללא שום התייחסות וסיוע לעסקים ולנפגעי הקורונה".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז: "ממשלת "הריפוי" ממשיכה להסית נגד אוכלוסיות שלמות במדינת ישראל. לא די בכך שרה"מ בנט סירב להתנער מהטענות החמורות של השר ליברמן כלפי הציבור החרדי, בתכנית הכלכלית שלהם הם מדירים ציבורים רבים שלא ייהנו מההטבות. לממשלה הזאת אין טיפת חמלה כלפי החלשים, וכל ההחלטות שלהם פופוליסטיות לחלוטין. רוצים לעזור לאזרחי ישראל? הפסיקו להעלות את המחירים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים